بازیکن سابق بوندس لیگا به جرم فعالیت های تروریستی محکوم به زندان شد

بازیکن تیم فوتبال "آمد اسپور" ترکیه که سابقه بازی در بوندس لیگا را نیز دارد به اتهام تبلیغ برای گروه های تروریستی محکوم به زندان شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،دنیز ناکی، بازیکن فعلی تیم دسته سومی آمد اسپور ترکیه و بازیکن سابق سن پائولی و پادربورن آلمان به اتهام تبلیغ برای گروه های تروریستی از سوی دادگاهی در دیاربکر ترکیه به تحمل 18 ماه و 22 روز حبس محکوم شد. علاوه بر این ناکی به مدت 5 سال تحت نظر خواهد بود.

این بازیکن متولد آلمان که تابعیت آلمان و ترکیه را دارد، پیش از این نیز در ماه نوامبر سال 2016 به اتهام تبلیغ در فضای مجازی برای حزب کارگران کردستان ( که ترکیه آن را گروهی تروریستی می داند) محاکمه و موقتا از اتهامات وارده تبرئه شد و از تحمل 5 سال حبس نجات یافت .
 اما با اعتراض دادستانان به رای صادره، ناکی بار دیگر در راستای همان پرونده و در دادگاه 4 جزایی آگری محاکمه شد و این بار قاضی پرونده به جرم «تبلیغ برای گروه های تروریستی» وی را به 1 سال و 6 ماه و 22 روز حبس محکوم کرده است.

این بازیکن 27 ساله پیش از این هم پس از پیروزی بر بورسا اسپور در جام حذفی به دلیل تبلیغات اعتقادی از سوی فدراسیون فوتبال ترکیه 12 بازی محروم شده بود.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار