ساری؛

مشارکت مردم در مدیریت پسماند +تصاویر

مدیریت پسماند تنها با مشارکت مردم امکانپذیر است و بخشی از سرمایه کار در مدیریت پسماند محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ابراهیمی مدیرکل محیط زیست مازندران گفت: اگر شهروندان در بحث تفکیک از مبدا همکاری مناسبی داشته باشند جداسازی ، بازیافت وجمع آوری زباله ها به نحو مطلوبی انجام خواهد شد که نتیجه آن حفظ محیط زیست ومنابع طبیعی است.

وی افزود: راه اندازی اتوبوس شهر و آموزش شهروندان بویژه خردسالان، شهرداری ساری و مدیریت پسماند قطعا کمک خواهد کرد تا بتوانیم بچه ها را درسنین پایین آموزش داده که سالهای بعد چه در اجتماع وچه در خانواده تاثیر گذار خواهند بود.

مدیرکل محیط زیست مازندران گفت: طراحی جالب ، زیبا و جدید برای بچه ها در آماده سازی اتوبوس شهر لحاظ شده است و قطعا تاثیرات مثبتی به همرا خواهد داشت. 

ابراهیمی افزود: کودکان در این محیط سعی می کنند تا ابراز وجود کرده ونقش موثری بر عهده بگیرند و با پذیرش مسئولیت در ابتدائی ترین مکان اجتماعی یعنی محیط خانواده نیز تاثیر گذار باشند.

وی گفت: با توجه به سرعت تخریب ها در محیط زیست لازم است تا اقدامات ما نیز برای جلوگیری از این تخریب ها از سرعت ودامنه بیشتری برخوردار شده وعلاوه بر هوشیار سازی می بایست آثار وعوارض منفی تخریب محیط زیست به زبان ساده وجذاب برای کودکان تبیین شود.


مشارکت مردم در مدیریت پسماند +تصاویر


مشارکت مردم در مدیریت پسماند +تصاویر


مشارکت مردم در مدیریت پسماند +تصاویر


انتهای پیام/آ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار