اصفهان؛

برگزاری مراسم روز ملی فناوری هسته ای در نطنز

دبیر ستاد بزرگداشت روز ملی فناوری هسته ای در نطنز گفت: مراسم گرامیداشت روز ملی فناوری هسته ای با نام علم و عزت در نطنز و با حضور مشاور عالی فرماندهی کل قوا خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دبیر ستاد بزرگداشت روز ملی فناوری هسته ای در نطنز در گفتگو با خبرنگاران، از برگزاری سومین مراسم گرامیداشت روز ملی فناوری هسته ای با نام علم و عزت در نطنز به عنوان پایتخت هسته ای کشور خبر داد.

حسین  آقادوستی افزود: این مراسم  در ساعت ۱۶ روز یک شنبه ۲۰ فروردین سال جاری در ورزشگاه شهید منوچهری نطنز و با حضور خانواده های معظم شهدای شهرستان، خانواده معظم شهدای مدافع حرم، خانواده معظم شهدای علم و عزت، اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: سید یحیی رحیم صفوی مشاور عالی فرمانده کل قوا، سخنران این مراسم است و میلاد هارونی از خواننده های ارزشی کشور نیز چند قطعه از آهنگ های انقلابی خود را اجرا می کند.
  20 فروردین ۱۳۸۵ به همت جوانان غیور ایرانی که با وجود تمامی ترفندهای استکبار جهانی به خوبی فعل خواستن را صرف کردند و رخداد میمون و غرورآفرین پیوستن ایران اسلامی به باشگاه هسته ای جهان را رقم زدند به عنوان روز ملی فناوری هسته ای در تقویم به ثبت رسید.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.