ساری،

حمل ریلی بیش از 7 هزار تن گندم

حمل ریلی بیش از 7هزار تن گندم از ابتدای امسال تاکنون از مازندران انجام شد.

سید محمد جعفری مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال، از ابتدای امسال تاکنون 7هزار و 841 تن گندم از مازندران به سایر نقاط کشور از طریق حمل ریلی ارسال شد.

وی افزود: این میزان گندم در تعطیلات نوروزی با حضور همکاران شرکت غله از سیلوی شهید میرزاپور نکا به استانهای یزد و اصفهان از طریق حمل ریلی ارسال شد.

جعفری با بیان اینکه یکی از مصادیق اصلی سیاست های اقتصاد مقاومتی حمل و نقل ریلی است، گفت: کاهش بار ترافیکی جاده ها و در نتیجه کاهش تصادفات جاده ای، هزینه پایین تر جابجایی کالا، آلایندگی کمتر و کاهش هزینه های سوخت از مهمترین مزایای حمل و نقل ریلی است.

وی افزود: در حمل ریلی، گندم با بالاترین کیفیت و سلامت در سیلوها و انبارها تخلیه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 گفت: یکی دیگر از مزایای این روش ارزان بودن آن است که حتی در مواردی از حمل دریایی ارزان تر است.

جعفری با بیان اینکه در سالجاری نیز برنامه ریزی شرکت بر افزایش حجم ارسالی گندم از طریق حمل ریلی است، افزود: در خصوص راهکارهای افزایش ظرفیت بارگیری حمل و نقل ریلی سیلوی شهید میرزاپور نکا بررسی و تصمیم گیری های لازم صورت گرفته است.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.