آیه سال اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان انتخاب شد

آیه سال تشکیلات امسال هم آیه شریفه ۵۴ سوره مائده است و به علت ظرفیت بالای این آیه، امسال هم این آیه شریفه آیه سال اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان است.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، حجت السلام و المسلمین حاج علی اکبری در اولین نشست مسئولان و معاونان خواهر و برادر اتحادیه سراسر کشور در سال ۹۶ گفت: خدا را شاکریم که توجه و الطاف الهی شامل حالمان شده و ماه پرفیض رجب با بهار طبیعت آغاز شده است و سال ۹۶ سال بسیار خوبی هم برای تشکیلات و هم برای میهن اسلامی ان شاءالله رقم خواهد خورد.

وی ادامه داد: رسم است هر سال آیه‌ای را به عنوان آیه سال اتحادیه انتخاب می‌کنیم که این رسم بسیار خوبی می‌باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری عنوان کرد: آیه سال تشکیلات امسال آیه شریفه ۵۴ سوره مائده بوده و به علت ظرفیت بالایی که این آیه دارا است و ناگفته‌های بسیار، امسال هم این آیه شریفه آیه سال اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان است.

وی بیان کرد: دلایلی برای انتخاب مجدد این آیه وجود داشت و آن هم ظرفیت بالای این آیه شریفه و از سوی دیگر حق مطلب برای این آیه شریفه با تمام تلاش‌های صورت گرفته ادا نشده است.

وی توضیح داد: هنوز ناگفته‌های بسیاری در این آیه وجود دارد که باید بیان شود و سوره سال ۹۶ سوره مبارک نباء است که امیدواریم اعضا انجمن‌های اسلامی به حفظ و تلاوت و قرائت همراه با توجه به آیات این سوره مبارکه اهتمام داشته باشند.

ماه رجب فروردین عشق و فصل عاشقی
حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری تصریح کرد: ماه رجب فروردین عشق و فصل عاشقی بوده و ظرفیت ماه رجب برای عشق به حضرت حق ظرفیت عجیبی است برای گشودن این ارتباط و آن چیزی که حلقه اتصال بین بنده و پروردگار است نماز است و امسال سعی کنیم کیفیت بخشی در نمازهایمان ایجاد کنیم.

وی با اشاره به شعار مقام معظم رهبری در سال جدید گفت: رهبر معظم انقلاب حکیمانه و دردمندانه شعار سال ۹۶ را انتخاب کردند و رهبر انقلاب موضو ع. اصلی را تولید و اشتغال مطرح کردند و وظیفه ما به عنوان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کار گفتمانی و تربیتی است و در این زمینه کارهای بسیاری می‌توان انجام داد و دانش‌آموزان باید از این ظرفیت بالا استفاده کنند.

وی یادآور شد: وظیقه ما این است دانش‌آموزان را با تربیت اقتصادی آشنا کنیم و روحیه کار و تولید را در آن‌ها تقویت کنیم و در بخش مهارت باید تاکید داشته باشید، زیرا دانش‌آموزان باید فنون و مهارت‌ها را بیاموزند تا روحیه کار در آن‌ها نهادینه شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار