کرمانشاه؛

فعالیت کمیته پرورش اندام استان در چارچوب قانون است

مسؤول کمیته پرورش اندام هیأت بدنسازی و پاورلیفتینگ استان کرمانشاه به حضور ورزشکاران کرمانشاهی در رقابت‌های فیزیک جام پایتخت اشاره کرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مسؤول کمیته پرورش اندام هیأت بدنسازی و پاورلیفتینگ استان کرمانشاه به حضور ورزشکاران کرمانشاهی در رقابت‌های فیزیک جام پایتخت اشاره کرد و گفت: این کمیته براساس تقویم سالیانه هیأت بدنسازی و پاورلیفتینگ فعالیت می‌کند و از چارچوب قانون خارج نمی‌شود.

مهدی حاتمی اظهار داشت: منتظر اعلام زمان مسابقات فیزیک باشگاه‌های پایتخت(‌تهران) هستیم تا بتوانیم برنامه‌ ریزی‌های لازم برای حضور پر قدرت در این مسابقات داشته باشیم استان کرمانشاه نیروهای مستعدی در رشته پرورش اندام و فیزیک دارد که ما هم از این ظرفیت مانند روال گذشته استفاده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در اختیار گرفتن ورزشکاران کرمانشاهی برای مسابقات فیزیک جام پایتخت در اولویت قرار دارد، افزود: رسالت اصلی این مسابقات کشف استعدادها و پدیده‌هایی است که توجه چندانی به آن‌ها نمی‌شود.

حاتمی درباره نحوه عملکرد کمیته پرورش اندام، تصریح کرد: برخی افراد مدعی هستند فعالیت کمیته پرورش اندام مبهم و مشکوک است، اما این کمیته براساس تقویم سالیانه هیأت بدنسازی و پاورلیفتینگ فعالیت می‌کند و از چارچوب قانون خارج نمی‌شود.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار