کرمانشاه؛

برگزاری مسابقه های ملی مهارت فرصتی برای تبادل اطلاعات فنی

ثبت نام برای حضور در هجدهمین مسابقات ملی مهارت اغاز شده است و آخرین مهلت قانونی برای ثبت نام در این مسابقات ۲۳ تیر ماه ۹۶ است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ علاقمندان به شرکت در هجدهمین مسابقات ملی مهارت می توانند تا ۲۳ تیر ماه امسال نسبت به ثبت نام خود به صورت الکترونیکی و از طریق سایت دفتر مسابقات ملی مهارت به آدرس http://www.skill.irantvto.ir/ اقدام کنند.

متقاضیان میتوانند پس از ثبت نام مدارک لازم را برای تأیید به یکی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان خود تحویل دهند.

مدیر کل فنی و حرفه ای استان کرمانشاه گفت: جوانان ماهر کارآموزوآموزش دیده مراکز آموزش فنی وحرفه ای، هنرجویان آموزش و پرورش در رشته های کار و دانش، فنی و حرفه ای و نظری، دانشجویان آموزشکده های فنی و حرفه ای و آموزش عالی و همچنین کارگران واحدهای صنعتی و صنفی می توانند با رعایت شرایط سنی ذکر شده در این دوره از مسابقات ملی مهارت شرکت کنند.

ناصری امید افزود:سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به عنوان نماینده ایران در سازمان جهانی مهارت (WSI )، متولی برگزاری مسابقات ملی مهارت در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری به صورت سالانه است.

هجدهمین مسابقات ملی مهارت در ۳۶ رشته از جمله آکواترونیک (فناوری آب)، الکترونیک، آجرچینی، تاسیسات الکتریکی، تبرید و تهویه، تراش CNC، رباتیک (تیمی ۲ نفره)، طراحی و توسعه وب، طراحی مهندسی مکانیک، فناوری اطلاعات(راه کارهای نرم افزاری برای تجارت) و فناوری اطلاعات (مدیریت سیستم های تحت شبکه) برگزار می شود.

وی، فناوری طراحی گرافیک، فرز CNC، خیاطی (فناوری مد)، کاشی کاری دیوار و کف، کابینت سازی (چوبی)، لوله کشی و گرمایشی، مکاترونیک (تیمی ۲ نفره)، فناوری خودرو و نقاشی خودرو اتصالات چوبی، آشپزی، قنادی (شیرینی پزی)، طراحی فضای سبز(تیمی ۲ نفره)، جوشکاری، جواهرسازی، ساخت وتولید (تیمی۳ نفره)، کنترل صنعتی، صافکاری خودرو، کار بر روی صفحات فلزی و گل آرایی، معماری سنگی، نجاری، گچکاری، شبکه های کابلی و تعمیر و نگهداری و سایل نقلیه سنگین از دیگر رشته های در نر گرفته شده برای این مسابقات است.

برگزیدگان نهایی هجدهمین و نوزدهمین مسابقات ملی مهارت پس از شرکت در اردوهای آماده سازی و گزینش نهایی، به چهل و پنجمین مسابقات جهانی مهارت - که در سال 2019در کش روسیه اعزام می شوند.

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.