اهواز؛

شناسایی نفرات برتر مسابقات دوچرخه سواری خوزستان

مسابقات دوچرخه سواری استان خوزستان به مناسبت روز سلامتی به منظور انتخاب نفرات برتر جهت شرکت در مسابقات کشوری به میزبانی شهرستان رامهرمز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ کورش لرکی،دبیر هیئت دوچرخه سواری استان خوزستان در گفت و گو با پایگاه خبری ورزش و جوانان خوزستان در این خصوص اظهار کرد:این رقابتها با حضور 40 شرکت کننده از شهرستانهای شوش،ماهشهر،شوشتر،بهبهان ،اهواز و رامهرمز در رده های سنی پیشکسوتان و جوانان،امید و بزرگسالان به مسافت 35 کیلومتر در ماده تایم تریل انفرادی از سه راهی غیزانیه بصورت رفت وبرگشت به انجام رسید.

وی افزود: در رده سنی پیشکسوتان، محسن ویسیان از بهبهان ،حافظ بختیاری ازشوش و محمدباوی از رامهرمز مقامهای اول تا سوم را کسب نمودند.

لرکی ادامه داد:در رده سنی جوانان ,امید و بزرگسالان نیز خلیل زنگویی از ماهشهر،جلیل زنگویی از ماهشهر و سید علی هواشمی از رامهرمز نفرات برتر این رده سنی بودند.

 دبیر هیئت دوچرخه سواری استان خوزستان گفت:در بخش تیمی این مسابقات شهرستانهای بهبهان،شوش و رامهرمز در رده های اول تا سوم قرار گرفتند که در پایان به نفرات برتر جوایز نقدی اهداء گردید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.