ساری،

کشف 3 کیلو مواد مخدر از نوع شیشه در قائمشهر

فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر از كشف 3 كيلو 400 گرم مواد مخدر از نوع شیشه و دستگيری یکی از عاملان افیونی در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد ولی مرادی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان در راستای مبارزه با سوداگران مرگ به دنبال يكسری كارهای اطلاعاتی، فردي را كه قصد انتقال محموله مواد مخدر از طريق محورهای مواصلاتی به شهرستان قائمشهر را داشت، شناسايی كردند.

وی افزود: در عملياتی منسجم ضمن کنترل محورهای مواصلاتی اين قاچاقچی مواد مخدر که قصد انتقال مواد با يك دستگاه خودرو سواری پِژو به این شهرستان را داشت در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

مرادی با بیان این که در بازرسي از خودرو این عامل افیونی 3 كيلو و 400گرم شیشه كشف شد، گفت: خودرو ی متعلق به متهم توقيف و به پارکینگ منتقل شد.

سرهنگ مرادی همچنین افزود: متهم که اهل وساکن یکی از استان های مرکزی و دارای سوابق متعدد کیفری است ، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر با اشاره به نقش ارزنده همكاري های همه جانبه مردم با پليس در ریشه کن کردن معضل مواد مخدر در جامعه، گفت: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه تهيه ، توزيع و فروش مواد مخدر مراتب را سریعا از طریق تماس با مرکز فوریتهای پلیسی 110 به نزدیکترین مقر پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.