سردار جزایری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

سیاست‌های ترامپ ادامه سیاست‌های دولت‌ها و حاکمان قبلی آمریکا است

سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بسیاری از نکاتی که ترامپ در مورد منطقه مطرح می‌کند تدابیری بوده است که از قبل توسط آمریکایی‌ها و برخی کشورهای متجاوز در منطقه مطرح شده است.

سیاست‌های ترامپ ادامه سیاست‌های دولت‌ها و حاکمان قبلی آمریکاسردار "سید مسعود جزایری" سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون سیاست‌های ترامپ در منطقه غرب آسیا عنوان داشت: سیاست‌های ترامپ ادامه سیاست‌های دولت‌ها و حاکمان قبلی آمریکا است.

سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: بسیاری از نکاتی که ترامپ در مورد منطقه مطرح می‌کند تدابیری بوده است که از قبل توسط آمریکایی‌ها و برخی کشورهای متجاوز در منطقه مطرح شده است.

وی افزود: دولت جدید آمریکا هیچ انفصالی نسبت به سیستم اسکتباری آمریکا از گذشته تا به امروز ندارد و این یک خطای راهبردی است؛ که کسی تصور کند که دولت ترامپ غیر از ساختار کلان حاکمیت در آمریکا است.

سردار جزایری با اشاره به موضع‌گیری وزارت خارجه نسبت به برخی سخنان ترامپ افزود: وزارت امور خارجه عکس‌العمل‌های نسبتا مناسبی در برخوردارهای زیاده‌خواهانه آمریکا داشته و امیدواریم در روزهای آینده در همین زمینه ما شاهد شفاف‌سازی‌های بیشتری توسط مقامات سیاست‌خارجه کشورمان باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار