کرمان؛

صداقت،راستگویی و شفافیت پیوند بین حکومت و مردم

استاندار کرمان گفت: ارتقا و پیشرفت استان با همکاری، همدلی و وحدت همه جانبه اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علیرضا رزم حسینی در آستانه میلاد امیر المومنین امام علی (ع) در دیدار نوروزی همکاران استانداری کرمان ضمن تبریک سال جدید و اعیاد ماه رجب با اشاره به همه شیرینی ها و تلخی های سال 95 افزود: مدیریت استان کرمان در حد توان، بضاعت و اختیارات استان در مسیر توسعه و آبادانی استان پیش می رود.

وی با اشاره به اقدامات سال گذشته در حوزه های مختلف در سطح استان کرمان ، گفت: در کنار موفقیت ها و توفیقات گذشته بایستی مردم را در جریان خطاها و کاستی ها قرار داد.
استاندار کرمان درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان یار دیرین انقلاب، امام(ره) و مقام معظم رهبری را یکی از تلخ ترین اتفاقات سال گذشته دانست و بیان داشت: رهنمود های ایشان تا روز های واپسین عمر پر خیر و برکتشان برای مجموعه مدیریتی استان همواره راهگشا و روحیه بخش بود.
وی همچنین آیت الله موحدی کرمانی را یکی از افتخارات ملی استان کرمان دانست و گفت: ایشان نیز یکی از پشتوانه های با تقوا و ساده زیست و همراه برای استان هستند و نسل جدید باید قدردان بزرگان باشد.
رزم حسینی گستره امنیتی کشور را فرای مرزهای جمهوری اسلامی دانست و تاکید کرد: در هیچ دوره ای کارآمدی نظام جمهوری اسلامی در حوزه سیاسی و امنیتی در این حد نبوده و این مسئله برای کشور بسیار حائز اهمیت است.
وی در خصوص مسائل اقتصادی، آسیب های اجتماعی،طرح های عمرانی و وضعیت معیشت مردم گفت: در این حوزه ها جا برای کار بسیار است و استان کرمان در مسیر توسعه همه جانبه قرار دارد.
استاندار کرمان شفافیت، صداقت و راستگویی را پیوند مستحکم حکومت و مردم دانست و افزود: در دوران دفاع مقدس نیز صداقت پیوند ناگسستنی بین امام و امت بود.
وی تاکید کرد: کارآمدی در حوزه اقتصاد با دولت امکان پذیر نمی باشد و تفکر مردم در قبال دولت تغییر کرده و جایگاه و منزلت اجتماعی جایگزین آن شده است.
وی به اثرات برجام اشاره کرد و بیان داشت: ایران تنها کشوری بود که موفق شد با 1+5 قدرت بزرگ دنیا وارد مذاکره شده و اثرات آن را میتوان در تک رقمی شدن تورم، سیاست های پولی و مالی و حوزه اقتصادی مشاهده نمود.
رزم حسینی افزود: روند اشتغال در استان کرمان قابل دفاع می باشد چرا که طبق آمار سازمان برنامه و بودجه در یک دهه 1375 تا1385 میزان اشتغال استان 23 هزارو 802 شغل و در بازه پنج ساله 1385 تا 1390این میزان 12 هزار801 شغل بوده و تنها در سال 1395 این میزان به 31 هزار و 500 شغل رسیده است.
وی تغییر تفکر کار را در بین نسل ها و اقشار مردم مهم دانست و گفت: باید فرزندانمان را به سمت کارآفرینی سوق دهیم تا کارمند دولت شدن و این مهم نیازمند فرهنگ سازی عمومی است.
استاندار کرمان با اشاره به طرح های اقتصاد مقاومتی در استان کرمان، فزود: برای رسیدن به حد مطلوب اشتغالزایی و کارآفرینی همه دهیاران استان پای کار آمدهخ و با برقراری ارتباط چهره به چهره با مردم بیکاران در روستاها شناسایی و با توجه به رشته و پتانسیل های بومی هر منطقه برای آناه برنامه ریزی خواهد شد.
وی سیاست های دولت در استان را بر کوچک سازی و چابک سازی دولت و عزت مندی و بزرگ نمودن مردم دانست و گفت: ارتقا و پیشرفت استان با همکاری، همدلی و وحدت همه جانبه اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار