لحظه به لحظه با بورس:

قدم‌های بی جان حافظ برای صعود ادامه دارد

شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران در جریان معاملات امروز با رشد ۷۶. ۳۳۱ واحدی به پله ۷۸ هزار و ۱۹۲ واحد رسید.

به گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران در آغاز معاملات امروز با رشد ۷۷. ۲۷۴ واحدی به پله ۷۸ هزار و ۱۳۵ واحد رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۶۶۴ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۴۲۵ میلیون سهم طی ۲۹ هزار نوبت معاملاتی است.

نمادهای پربیننده با نماد خساپا، خپارس، خودرو، رمپنا، شیراز، وخارزم، وساپا با روند صعودی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرا بورس در آغاز معاملات روز جاری با ۱۰. ۱۱ واحد رشد به پله ۹۰۱ هزار و ۴۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۳۱۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۲۲ میلیون سهم طی ۱۲ هزار نوبت معاملاتی است.
 
شاخص فرابورس در ارتفاع ۸۹۹ هزار واحدی ایستاد
 
شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران در جریان معاملات امروز با رشد ۷۶. ۳۳۱ واحدی به پله ۷۸ هزار و ۱۹۲ واحد رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۲ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱ میلیارد سهم طی ۷۹ هزار نوبت معاملاتی است.

نمادهای پربیننده با نماد خساپا، رانفور، رمپنا، پارسان، خپارس، شیراز با روند صعودی و نماد فولاد با روند نزولی کار خود را به جریان انداخت.

شاخص کل فرا بورس در جریان معاملات روز جاری با ۵۰. ۹ واحد رشد به پله ۸۹۹ هزار و ۸۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۷۶۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۳۵۹ میلیون سهم طی ۲۸ هزار نوبت معاملاتی است.

قدم‌های لاک پشتی حافط در ارتفاع ۷۸ هزار واحدی
 
شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران در پایان معاملات امروز با رشد ۲۸. ۲۴۷ واحدی به پله ۷۸ هزار و ۱۰۷ واحد رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۴ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱ میلیارد سهم طی ۱۰۸ هزار نوبت معاملاتی است.

نمادهای پربیننده با نماد خساپا، رانفور، پارسان، رمپنا، خپارس با روند صعودی و نماد فولاد، کگل با روند نزولی کار خود را به پایان رساند.

شاخص کل فرا بورس در پایان معاملات روز جاری با ۱۰. ۹ واحد رشد به پله ۸۹۹ هزار و ۴۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۳ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۴۹۷ میلیون سهم طی ۳۹ هزار نوبت معاملاتی است.
 
 
 قدم‌های بی جان حافظ برای صعود ادامه دارد
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار