واکنش روحانی به حضورش در انتخابات ریاست جمهوری 96

نشست خبری حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز با حضور رسانه‌های داخلی و خارجی برگزار شد.

واکنش روحانی به حضورش در انتخابات ریاست جمهوری
 به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان،نشست خبری  حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز با حضور رسانه‌های داخلی و خارجی برگزار شد.
 
بخشی از اظهارت روحانی در این نشست خبری به شرح ذیل است:
 
وی اظهار داشت: حواسمان باشد که انتخابات برای نزدیک‌تر شدن ما است و باید احزاب و جناح‌ها آمار و ارقام‌شان دقیق باشد و به مردم دروغ نگویند که خیانت به ملت است.
 
 **تیجه ایام انتخابات باید دوستی و اتحاد بیشتر و شکاف کمتر باشد
 
حجت‌‌الاسلام و المسلمین روحانی با تأکید بر اینکه نتیجه ایام انتخابات باید دوستی و اتحاد بیشتر و شکاف کمتر باشد، گفت: مردم ما حتما با یک حماسه بزرگ انتخاباتی قانونی و اخلاقی را خلق خواهند کرد.

حجت‌‌الاسلام و المسلمین روحانی درباره برنامه‌های آینده دولت بیان داشت: قصد ندارم در نشست امروز در مورد انتخابات صحبت کنم اما اینکه دولت چه برنامه‌هایی برای آینده دارد باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس قوه مجریه در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه پیش از انتخابات وعده حل 100 روزه مشکلات اقتصادی را داده بودید و الان می‌گویید 40 سال طول می‌کشد، گفت: از شما ممنونم که این دروغ بزرگ را بازگو کردید زیرا من چندین سال منتظر بودم که کسی در مورد این دروغ از من سوال کند و من پاسخ دهم.
 
**من نگفتم مشکلات اقتصادی را 100 روزه حل می‌کنم
 
وی با تأکید بر اینکه من هیچگاه نگفته‌ام مشکلات را 100 روزه حل می‌کنم، بیان داشت: من گفتم اگر در انتخابات موفق شوم در پایان 100 روز گزارش کار می‌دهم ولی برخی رسانه‌های مخرب گفتند که من وعده حل 100 روزه مشکلات را داده‌ام.

رئیس جمهور افزود: دولت یک سری کارهایی برای 100 روز اول داشت و در پایان 100 روز هم گفت که من این کارها را انجام داده‌ام .
 
حجت‌‌الاسلام و المسلمین روحانی با بیان اینکه در آن 100 روز برخی برنامه‌ها از جمله برطرف نمودن موانع پیشرفت‌های اقتصادی با تصویب قوانین در دولت انجام شد، اظهار داشت: من از ابتدا اعلام کردم که تورم را در سال 96 تک رقمی می‌کنم و فراتر از برنامه در سال 95 موفق به تک رقمی کردن تورم شدم.
 
 ** آدمی که بگوید 100 روزه مشکلات را حل می‌کنم، عقل ندارد
 
وی در ادامه به ابعاد دیگر پرسش این خبرنگار در خصوص وعده حل 100 روزه مشکلات اقتصادی پرداخت و گفت: آدمی که بگوید 100 روزه مشکلات را حل می‌کند، عقل ندارد، زیرا مشکلات نه 100 روزه، نه 40 ساله و نه 100 ساله حل نمی‌شود بلکه قدم به قدم حل می‌شود.
 
حجت‌‌الاسلام و المسلمین روحانی ادامه داد: آن کسی که می گفت مشکلات را یک شبه حل می کنم، شخص دیگری بود.  
 
**برای مشخص شدن ثبت نام افراد در انتخابات ریاست جمهوری باید تا 5 روز دیگر صبر کرد
 
رئیس جمهور در پاسخ به این سوال که یک ماه تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده و برخی شخصیت‌های سیاسی اعلام کردند که در دور دیگر انتخابات حضور خواهد داشت و لذا سؤال بنده از شما این است که آیا جنابعالی تصمیم نهایی خود را برای شرکت در این انتخابات گرفته‌اید یا خیر، گفت: این جایی است که آدم باید دو، سه روز دیگر صبر کند، همان‌طور که شما می‌دانید از فردا ثبت‌نام افرادی که متقاضی هستند شروع می‌شود و 5 روز این فرصت برای ثبت‌نام وجود دارد و اگر 5 روز دیگر صبر کنیم معلوم می‌شود که چه کسانی ثبت‌نام می‌کنند و خود به خود همه مطلع خواهند شد که چه کسانی هستند.
 
وی اضافه کرد: ولی آنچه که بنده دلم می‌خواهد آن است که یک انتخابات بسیار پرشور با حضور مردم و حضور حداکثری آنها برگزار شود و هر کسی که مردم تشخیص دادند مسئولیت را برای 4 سال بعد بر عهده بگیرد.
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۲۲ فروردين ۱۳۹۶
کاش هر کی دروغ می گه خدا لعنتش کنه!!!!!!!!!!!!!!!!!