مردی که خیاط آدم آهنی است+ فیلم

یک سرباز با ساختن لباس آدم آهنی ، خود را به صورت این شی تبدیل کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛آدم آهنی  یک دستگاه الکترو-مکانیکی یا یک نرم‌افزار هوشمند برای جایگزینی با انسان به هدف انجام وظایف گوناگون است. یک ماشین که می‌تواند برای عمل به دستورهای گوناگون برنامه‌ریزی گردد و یا یک سری کارهای ویژه انجام دهد. به ویژه آن دسته از کارها که فراتر از توانایی‌های طبیعی و سرشتی بشر باشند.

شاید فکر کنید که آدم آهنی تنها رباتی جهت کمک به انسان یا اسباب بازی برای کودکان می باشد اما به تازگی خبری در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد مردی به نام "ریچارد براونینگ" که یک سرباز قدیمی است  که با طراحی وساخت لباس یک آدم آهنی خود را  به  یک مرد آهنی واقعی تبدیل کرده است.

لباس  طراحی شده توسط  "ریچارد "با استفاده از موتورهای جت کوچک و مخزن سوخت دوقولو، فرد را از روی زمین بلند کرده و در بالاتر از سطح زمین قرار می دهد  به گونه ای که این فرد به  حالت شناور در هوا در  می آید.

یک صفحه نمایشی در سر این لباس قرار دارد که یکسری منابع  را  به صورت زنده  برای  "ریچارد"که در این لباس هوابرد قرار دارد می فرستد  هوابرد می فرستد و او نیز با مهارت های فوق العاده جسمانی و فیزیکی خود از این ویژگی جهت شناور ماندن در هوا استفاده می کند.

گفتنی است؛این اولین گامی بود که "ریچارد براونینگ" با هدف ارتقای ارتفاع پروازی به منظور توسعه تکنولوژی نیروی محرکه ی انسانی،برداشته است.

 در ادامه فیلمی از این مرد درلباس آدم آهنی را مشاهده می کنید.
 
 
 
 
 
 
 
برای دانلود اینجا کلیک کنید
 
انتهای پیام/
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار