نشست آسیب شناسی حوادث خوزستان در حوزه پدافند غیرعامل در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ با حضور دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و سردار جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در محل استانداری خوزستان تشکیل شد.در این نشست با مروری بر حوادث گرد و غبار بهمن ماه سال 95 از جنبه های مختلف به این موضوع پرداخته شد.

دکتر شریعتی استاندار خوزستان شرایط ویژه استان و وجود سرمایه های عظیم اقتصادی را یادآور و در خصوص برخورداری از ظرفیت های خوب پدافند غیرعامل جهت جلوگیری از آسیب به این سرمایه ها مطالبی بیان نمود و به برخی از اقدامات در حوزه مقابله با بیابان زایی و رفع مشکلات این حوزه پرداخت.

سردار جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل نیز به مدیریت یکپارچه برای رفع مشکلات استان خوزستان تأکید کرده و زیرساخت های انرژی و برق را یکی از زیر ساخت های مهم استان دانست و به حفظ و تداوم ان تأکید نمود و بر شناسایی نقاط آسیب در این حوزه و رفع آن تأکید نمود.

در این جلسه احمدرضا لاهیجان زاده مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان تاریخچه ای از پدیده گرد و غبار و علت ها و بیان راهکارهای مقابله با این پدیده ارائه نمود.در این نشست مدیران سازمان آب و برق، هواشناسی،زمین شناسی و برق منطقه ای گزارشی از اقدامات خود را ارائه نمودند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.