کرمانشاه؛

ایجاد نهضت فرهنگی در راستای پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: ایجاد نهضت فرهنگی در راستای پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی را در برنامه داریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سلمان محمدی نگاه آموزش و پرورش را در استان ایجاد نهضت فرهنگی در راستای پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی به ویژه سوء‌مصرف مواد مخدر عنوان و ابراز امیدواری کرد: برگزاری چنین جشنواره‌هایی بتواند در کاهش بروز آسیب‌های اجتماعی به ویژه اعتیاد اثرگذار باشد.
محمدی با بیان اینکه این جشنواره ویژه دانش‌آموزان، فرهنگیان و والدین دانش‌آموزان است و هرساله به صورت استانی برگزار می‌شود، اظهار کرد: جشنواره نوجوان سالم هرساله با موضوعاتی مثل فیلم کوتاه، پویانمایی، عکس، نقاشی، چندرسانه‌ای و... با محوریت پیشگیری از گرایش به مواد مخدر و خشونت برگزار می‌شود.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به اینکه سال گذشته پنج هزار نفر در این جشنواره شرکت کردند، افزود: امسال حدود شش هزار نفر در این جشنواره شرکت داشته‌اند که شاهد افزایش تعداد شرکت کنندگان در مقایسه با سنوات گذشته بوده‌ایم.
محمدی افزود: در جشنواره امسال 120 نفر از دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیای دانش‌آموزان به عنوان برتر شناخته شده‌اند.
محمدی در ادامه اشاره‌ای هم به دیگر برنامه‌های مجموعه آموزش و پرورش استان کرمانشاه داشت و افزود: از بهمن سال گذشته تاکنون همه دانش‌آموزان پایه‌های ششم، هفتم، هشتم و نهم استان در کلاس‌های آموزش سبک زندگی سالم شرکت کرده‌اند.
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.