رحمانی فضلی در جمع خبرنگاران:

شنبه هفته آتی كميته تبليغات در وزارت کشور تشكيل می‌شود

وزیر کشور با اشاره به اینکه کمیته تبلیغات در قانون و وزارت کشور پیش بینی شده است، گفت: قرار است این کمیته را روز شنبه تشکیل دهیم تا همه مواردی که خلاف است بررسی شود.

برگزاری انتخابات سالم، بانشاط و قانونی دستور کار مجریان و ناظرانبه گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صبح امروز ضمن دستور آغاز فرایند نام نویسی از داوطلبان دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: به همه فرمانداران شروع فرایند انتخابات ریاست جمهوری را إعلام می‌کنم.

وی ادامه داد: امیدوارم همه مسئولان أعم از مجریان، ناظران، قوه قضائیه، رسانه‌ها و نیروی انتظامی در این امر خطیر کمک کنند تا بی طرفی و مر قانون رعایت شود و شاهد برگزاری یک انتخابات سالم، قانونی، بانشاط و مشارکت بالا باشیم.

رحمانی فضلی تصریح کرد: نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری بر عهده شورای نگهبان و نظارت بر انتخابات شورا‌ها بر عهده مجلس است و امیدواریم بتوانیم در اجرا و نظارت گام‌های بهتری برداریم.

وزیر کشور اظهار داشت: شورای نگهبان علاوه بر آن زمان در نظر گرفته شده می‌تواند ٥ روز مضاعف هم برای بررسی صلاحیت نامزد‌ها داشته باشد، اما باید قبل از شروع تبلیغات نظر نهایی را اعلام کند.

وی با اشاره به اینکه کمیته تبلیغات در قانون و وزارت کشور پیش بینی شده است، گفت: قرار است این کمیته را روز شنبه تشکیل دهیم تا همه مواردی که خلاف است بررسی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار