سمنان؛

آغاز آیین معنوی اعتکاف در مساجد سمنان - گزارش تصویری

همزمان با فرا رسیدن سیزده رجب و ولادت حضرت علی (ع) مراسم معنوی اعتکاف از بامداد امروز در مساجد شهر سمنان آغاز شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیین معنوی اعتکاف هر ساله با فرارسیدن سیزده رجب به مدت سه روز در مساجد برگزار می شود و با استقبال بسیاری از مردم مواجه است . امسال نیز این مراسم در برخی از مساجد سمنان آغاز و در حال برگزاری است.
اجرای برنامه های فرهنگی، مباحث اخلاقی، زلال قرآن در اعتکاف، تشکیل حلقه های معرفت و پاسخگویی به مسائل شرعی و اعتقادی با حضور روحانیون و طلاب، جشن میلاد امیرالمومنین (ع) و عزاداری حضرت زینب (س) از برنامه های ویژه مراسم اعتکاف در استان سمنان است.
 
این آیین معنوی سیزدهم ، چهاردهم و پانزدهم رجب برگزار می شود.

آغاز آیین معنوی اعتکاف در مساجد سمنان - گزارش تصویریآغاز آیین معنوی اعتکاف در مساجد سمنان - گزارش تصویریآغاز آیین معنوی اعتکاف در مساجد سمنان - گزارش تصویریآغاز آیین معنوی اعتکاف در مساجد سمنان - گزارش تصویریآغاز آیین معنوی اعتکاف در مساجد سمنان - گزارش تصویریآغاز آیین معنوی اعتکاف در مساجد سمنان - گزارش تصویریآغاز آیین معنوی اعتکاف در مساجد سمنان - گزارش تصویریآغاز آیین معنوی اعتکاف در مساجد سمنان - گزارش تصویریآغاز آیین معنوی اعتکاف در مساجد سمنان - گزارش تصویریآغاز آیین معنوی اعتکاف در مساجد سمنان - گزارش تصویریآغاز آیین معنوی اعتکاف در مساجد سمنان - گزارش تصویری
آغاز آیین معنوی اعتکاف در مساجد سمنان - گزارش تصویری 
 
 
 انتهای پیام / ا - ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.