چیذری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

فعالیت 900 نیروی شهربان در تهران

مدیرعامل شهربان شهرداری تهران گفت: شهربان شهرداری تهران به تفکیک حوزه شهر، حریم و معبر، تعداد 700 معبربان، 900 شهربان و 300 حریم‌بان دارد.

فعالیت 900 نیروی شهربان در تهرانابوالقاسم چیذری مدیرعامل شهربان شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به موضوع تعداد نيروهای شهربان شهرداری تهران اظهار داشت: شهربان شهرداری تهران به تفکیک حوزه شهر، حریم و معبر، تعداد 700 معبربان، 900 شهربان و 300 حریم‌بان دارد.
 
وی با بیان اینکه آموزش‌های زیادی به نيروهای انضباط شهری داده می‌شود، افزود: آموزش‌های ارایه شده به نیروهای انضباط شهری، مستمر، کارگاهی و کاربردی است که «مدیریت تنش و درگیری»، «روان‌شناسی رفتار با افراد دشوار»، «کنترل خشم»، «قوانین شغلی» و غیره از مهمترین محورهای این آموزش‌ها به شمار می‌رود. 

مدیرعامل شهربان شهرداری تهران با تاکید بر اینکه يكى از وظايف شهربان و حریم‌بان شهردارى تهران، آموزش مأموران انضباط شهرى است، گفت: دوره‌هاى آموزشى مستمر براى نيروهاى انضباط شهرى كاملاً رايگان است و به هيچ وجه از نيروها برای اين دوره‌ها و كارگاه‌ها هزینه دريافت نمی‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار