زریبافان در جمع خبرنگاران:

مستقل آمده ام/ تبعيض و رانت باعث بيكاری و مشكلات ما شده است

زريبافان گفت: تبعيض و رانت باعث بيكاری و مشكلات ما شده است. جمهوريت نظام آنگونه كه هست بايد تجلی يابد كه مستلزم انتخاب مسئولانی خادم است.

مستقل آمده ام/ تبعيض و رانت باعث بيكاری و مشكلات ما شده است
به گزارش خبرنگار انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسعود زريبافان با حضور در محل ثبت نام انتخابات وزارت کشور در جمع خبرنگاران گفت: علت رأی بالای مردم به جمهوری اسلامی اين بود كه از نظام شاهنشاهی و ديكتاتوری خسته شده بودند و معتقد بودند كه نظام اسلامی نظامی است كه می تواند كمك كند تا آنها زندگی با عزت و همراه با رفاه داشته باشند.
 
 وی افزود: جمهوری اسلامی يك نظام مردم سالاری دينی تلقی می شود كه جمهوريت و اسلاميت از اركان آن است.

زريبافان با اشاره به اینکه مشكل ما قانون و برنامه نيست بلكه اعتقاد به قانون و برنامه هاست و اينكه مسئولان ما التزام عملی به اين موارد ندارند، گفت: حل مشكلات بستگی به روش و منش مسئولان دارد. مبارزه با تبعيض و رانت حلال مشكلات ما است.
 
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با وجود منابع سرشار آيا كمبود منابع باعث بيكاري شده است؟ گفت: خير. تبعيض و رانت باعث بيكاری و مشكلات ما شده است. جمهوريت نظام آنگونه كه هست بايد تجلی يابد كه مستلزم انتخاب مسئولانی خادم است. اگر مسئولان ما مردمی باشند و پاكدست و خود اهل رانت و تبعيض و فساد نباشند و سابقه آنها هم اين مسئله را تاييد كند، مشكل مردم حل مي شود.

زريبافان در پاسخ به سوالي براي اينكه آيا مردم به شما و دولت تان اعتماد می کنند؟ اظهار داشت: اينكه دولتی خوب يا بد كار كرده بستگي به نظر مردم دارد و بنده سعي مي كنم دولت ١١+١را تشكيل دهم و از تجربيات همه دولت ها استفاده كنم. مردم صرفا پاي صندوق هاي رأی اقبال خودشان را به افراد نشان مي دهند و نبايد اينگونه قضاوت كرد.

وی درباره تحقيق و تفحص از بنياد شهيد گفت: پرونده این قضيه در نهايت مختومه شد و نامه اي داده شد كه در دوران مديريت بنده هيچ كسي تخلف نكرده چه برسد به فساد و رانت، مدرك آن هم موجود است و در صورت لزوم منتشر مي كنم.

زريبافان درباره جبهه مردمي گفت: مردم بايد اجازه داشته باشند از ميان سلايق مختلف خود انتخاب كنند و نبايد مردم را در انتخاب كردن محدود كرد. ما بايد با تنوع و تكثر در كانديداها به مردم اجازه بدهيم انتخاب كنند. تا آخر ايستاده ام و به نفع كسي كنار نمي روم چرا كه معتقد به تكثر در كانديداها هستم. من مستقل آمده ام. بنده سايه هيچ كسي نيستم.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار