آخرین فناوری مک بوک اپل شما را به حیرت وا می‌دارد+ فیلم

تکنولوژی کیبورد تاچ تصورات شما را از یک صفحه کیبورد بر هم می‌زند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ Evernote شاهکار جدیدی از کمپانی اپل است که تحولی دلچسب برای کاربران به همراه دارد. صفحه کلید این مک بوک عملکردی بی‌نظیر در کار با کلیدهای میانبر دارد.

قسمت بالایی صفحه کلید با تکنولوژی تاچ طراحی شده و پس از هماهنگی با مانیتور می‌تواند لذت استفاده سریع از عملکردهای مختلف کلید‌ها را به شما بدهد. بسیاری از کلیدهای موجود در گوشی آیفون حالا براحتی در بین گزینه‌های صفحه کلید قرار داده شده و با فناوری تاچ استفاده می‌شود همچنین آپشن‌های مختلف ویرایش عکس مانند تغییر رنگ، برش و چرخش، قرار دادن ایموجی‌های رایج و بسیاری از قابلیت‌های مورد نیاز در هنگام یادداشت برداری کار را برا شما آسان‌تر خواهد کرد. 

ضخامت پرو 15.5 میلی‌متر و وزن آن تنها 1.83 کیلوگرم است. صفحه نمایش OLED با تولید رنگ استثنایی، سطح کنتراست و شفافیت بسیار بالا فوق العاده، قابل تطبیق با شبکیه چشم را دارا است، تنها کافی است عملکرد درخواستی را از روی مانیتور انتخاب کرده و به نوار تاچ کیبورد اضافه کنید تا به همین راحتی کلیدهای میانبر برای شما فعال و سرعت عملتان افزایش چشمگیری دهد. 

گفتنی است؛ این محصول از نوامبر سال گذشته وارد بازار شده است.


آخرین فناوری مک بوک اپل شما را به حیرت وا می‌دارد+ فیلم

آخرین فناوری مک بوک اپل شما را به حیرت وا می‌دارد+ فیلم




برای دانلود اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار