طارمی از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کرد+عکس

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به خاطر پنالتی از دست رفته در بازی با الریان قطر از هوادان سرخپوشان عذر خواهی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛مهدی طارمی،مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که در چارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا با از دست دادن پنالتی مقابل تیم فوتبال الریان قطر مانع از کسب 3 امتیاز برای سرخپوشان شده بود،در اینستاگرام خود از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کرد.

 طارمی از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کرد+عکس

 سلام. کیست که دلش نخواهد شادی شما هواداران را رقم بزند؟ بیست و چهار ساعت تلخ را پشت سر گذاشتم و گذاشتید. یک هفته تمرین پنالتی کرده و انواع پنالتی‌ها را زده بودم. نشد. نشد و بابت همه چیز از شمایی که صاحب اصلی پرسپولیس هستید از همبازیانم و کادر فنی و همه عوامل باشگاه معذرت می‌خواهم. حمایت هایتان را فراموش نکرده ام و اگر سهم من فقط انتقاد باشد و شادی‌ها برای شما از جان و دل پذیرا هستم. ممنون بابت حمایت بزرگان پرسپولیس که بزرگی شان را با حمایت از من به عنوان کوچکترین عضو خانواده سرخ نشان دادند. بودن تان همیشه باعث دلگرمی است. لحظه‌ای دست از مبارزه برای شاد کردن شما بر نمی‌دارم. دست تک تک تان را میبوسم و امیدوارم همواره شاهد موفقیت‌های ارتش سرخ باشیم. شادی‌های پرسپولیس برای شما غمهاتون برای من.

یا علی

 

دیدار پرسپولیس و الریان قطر در چارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانا آسیا با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رها
۲۲:۱۹ ۲۴ فروردين ۱۳۹۶
آقای گل عزیز درسته شاید چیپ زدنتون درست نبوده اما هراتفاقي بيفتد هوادار تیم وخصوصا تو خواهیم بود مهدی آقای گل♥♥♥♥♥♥
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۲۳ فروردين ۱۳۹۶
اقای مهدی طارمی بدون عذر خواهی هم در دل ما جاداری......ناراحت نباش!!!!میدونم سخت بوده ولی اینجا ایرانه و تا موقعی که خوبین تعریف وتمجیده و.......
آخرین اخبار