لاجوردی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ادامه اکران «جشن تولد» در کشورهای عربی/ برخی چوب لای چرخمان گذاشتند!

این فیلم بزودی برای اکران در سوریه و لبنان و بعد عراق خواهد رفت.

عباس لاجوردی کارگردان سینما با اشاره به اکران خارجی فیلم سینمایی «جشن تولد» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این فیلم بزودی برای اکران در سوریه و لبنان و بعد عراق خواهد رفت. در این باره صحبت‌ها و رایزنی‌هایی انجام شد که از آن استقبال کردند. بخصوص وزیر فرهنگ سوریه علاقه‌مندی فراوانی نشان داد؛ البته نباید از زحمات و همکاری‌های رایزن‌های فرهنگی کشورمان گذشت.

این کارگردان درباره اکران «جشن تولد» در ایران بیان کرد: نسبت به اکران این فیلم در ایران ظلم شد. انگار عده‌ای نخواستند دیده شود؛ چرا که در کمترین روز، بدترین زمان و کم کیفیت‌ترین سینما اکران شد و این اتفاق درستی نیست.
 
وی افزود: این فیلم با چنین وضعیت بد اکران، در شهرهای بزرگ هم اصلا اکران نشد. پس توقعی از بابت فروش نباید داشت. کسانی چوب لای چرخ می‌گذارند که از طرفی ادعای ساخت چنین فیلم هایی دارند؛ اما زمانی که ساخته شد حمایت نمی‌کنند.
 
لاجوردی اظهار داشت: «جشن تولد» موضوع مهم و جهان شمولی را دنبال می‌کند و در جشنواره فیلم فجر نیز از همه اقشار آن را دیدند و راضی بودند. پس چطور می شود چنین اثری با عدم حمایت اکران مواجه شود؟!
 
لاجوردی خاطرنشان کرد: امیدوارم کشورهای عربی نگاه بهتری به این فیلم و اکرانش داشته باشند.
 
 
انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار