اصفهان؛

اجرای نمایش «خروس زری، پیرهن پری» در اصفهان

نمایش «خروس زری، پیرهن پری» به نویسندگی احمد شاملو و کارگردانی امید اجاقی از 1 تا 10 اردیبهشت ماه در مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان به صحنه می رود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کارگردان این نمایش در مورد آن گفت: نمایش «خروس زری، پیرهن پری»، داستان ساده لوحی خروسی است که در جنگل با دوستانش، طرقه و گربه زندگی می کند. طرقه بسیار باهوش است و مدیریت کلبه را بر عهده دارد و در مواقع خطر از گربه و خروس حمایت می کند. گربه نیز اگر چه تنبل است اما دوست مهربانی است و هنگام بروز مشکلات دوستانش را یاری می کند. روزی روباهی خروس زری را در کلبه تنها می یابد و در غیاب طرقه و گربه با حقه و کلک خروس را به چنگ می آورد اما دوستانش به موقع می رسند و او را نجات می دهند و این اتفاق باز هم تکرار می شود تا این که سومین بار...

امید اجاقی تصریح کرد: در این نمایش بازیگرانی چون داوود امینی نژاد، علی رضا اکبری فرتخونی، زهرا نیلی خواجو، پریچهره صدیقیان، افروز بهزادی و مرضیه مختاریان ایفای نقش می کنند و آرمان یحیایی و مجید بیژنی دستیار کارگردانی نمایش را بر عهده دارند.

وی افزود: همچنین آیدا مالکی به عنوان منشی صحنه، هاشم شمس به عنوان طراح و سازندۀ دکور، افروز بهزادی به عنوان مدیر تولید، فاطمه صفاری راد به عنوان طراح لباس، افسانه صادقی باغ سرخی به عنوان دستیار طراح لباس و دوخت، شهرزاد کریمی به عنوان طراح پوستر و بروشور، جواد رضایی به عنوان آهنگساز، نسرین جبلی و متین ابراهیمی برای افکت و  موسیقی و زهرا شیرعلیزاده و فاطمه قاسمی به عنوان دستیاران صحنه در این نمایش حضور دارند و طراحی وساخت ماسک های نمایش نیز بر عهدۀ حبیب الله شفیعی و کارگاه ساخت عروسک تالار هنر بوده است.

علاقمندان برای دیدن این نمایش شاد و موزیکال از اول تا دهم اردیبهشت ماه فرصت دارند با تهیۀ بلیت از سایت partakticket.com هر شب رأس ساعت 19، به سالن کوچک مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان مراجعه کنند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.