مهاباد؛

برنامه های انتخاباتی صدا و سيمای مركز مهاباد

سيمای مرکز مهاباد در ویژه برنامه «به ره و هه لبژاردن (به سوی انتخابات)» به تهیه کنندگی و کارگردانی محسن ضیایی به صورت کارشناس محور به موضوع انتخابات می پردازد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  بهرام قوی بنیه مدیر کل صداوسیمای مركز مهاباد در سخنانی با اشاره به برنامه های انتخاباتی گفت: مرکز مهاباد دربخش های مختلف سیما، صدا، خبر، موسیقی و باشگاه خبرنگاران جوان برای ترغیب و تشویق مردم و حضور پرشور و حداکثری در انتخابات اقدام به تهیه و پخش برنامه های متنوع نموده است.

وی افزود: سیمای مرکز مهاباد در ویژه برنامه «به ره و هه لبژاردن (به سوی انتخابات)» به تهیه کنندگی و کارگردانی محسن ضیایی به صورت کارشناس محور به موضوع انتخابات می پردازد.

قوی بنیه تصریح کرد: در دیگر برنامه های روتین سیمای مرکز نیز از جمله: مردم و مسئولین، باغچه ی په پوله کان، گلستان، زمان ورزش، خانواده، ریحانه، دریچه و... به موضوع انتخابات پرداخته خواهد شد.

مدیر کل مرکز اظهار داشت: واحد صدای مرکز نیز علاوه بر تهیه ویژه برنامه های «به ره و هه لبژاردن» و «روانگه» به تهیه کنندگی عطاء ا... سراجی در برنامه های دیگر نیز از جمله: سلاو روژباش، خانواده، دیاری ئیواران، ده نگی ئاوایی و... به این امر مهم می پردازد. 

این برنامه ها در سه مرحله تبیینی، تشریحی و تهییجی به منظور تشویق و ترغیب جهت مشارکت و حضور گسترده مردم در انتخابات تهیه و پخش می شوند.

قوی بنیه افزود: اهمیت انتخابات، تبیین وظایف و اختیارات رئیس جمهور و شوراهای اسلامی شهر و روستا و مشورت و مشارکت اجتماعی از دیدگاه اسلام از موضوعاتی است که در این برنامه ها به آن پرداخته می شود و مسابقه ، سرود، مباحث کارشناسی، گزارش مردمی، کلام حضرت امام خمینی (ره) و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) از بخش های این برنامه هاست.

مدیر کل مرکز اضافه کرد که صدا و سیمای مرکز مهاباد در روز انتخابات ارتباط مستقیم با شبکه های سراسری و استان‌ها خواهد داشت و ویژه برنامه هایی به طور مستقیم از این شبکه پخش خواهد شد. همچنین واحد اطلاعات و اخبار مرکز و باشگاه خبرنگاران جوان هم در بخش های مختلف خبری، گزارش های خبری به صورت مکتوب، تلویزیونی، رادیویی و تولیدی تهیه و پخش خواهند کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.