اصفهان؛

حضور 979 نفر معتکف در 18 مسجد شهرستان نطنز

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نطنز گفت: تعداد 979 نفر در 18 مسجد شهرستان نطنز معتکف هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار  امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران  اظهار کرد: ایام اعتکاف فرصت ارزشمندی برای خودسازی و ارتباط بی‌واسطه با خالق است که در ایام ماه رجب و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در این چندساله به‌صورت فرهنگ درآمده است.

وی افزود: امسال نسبت به سال‌های گذشته با توجه به فرصت بسیار خوب، استقبال خوبی از برنامه اعتکاف به عمل آمد و تعداد 979 نفر در 18 مسجد شهرستان معتکف شدند.

رئیس اداره تبلیغات نطنز بیان کرد: در مجموع شاهد رشد 10 درصدی معتکفان نسبت به سال گذشته هستیم که با حضور حداکثری جوانان و نوجوانان در این مراسم معنوی همراه شد.

وی تصریح کرد: در مجموع تعداد 36 مبلغ و مبلغه حوزه علمیه خواهران در سطح مساجد حضور پیدا کردند و برای معتکفان برنامه‌های فرهنگی را به اجرا درآوردند و همچنین از جمله برنامه‌های اجرایی اعتکاف برگزاری مسابقات فرهنگی قرآنی «با قرآن در زلال اعتکاف» بود که با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نطنز اجرا شد.

مجیدی تبار از مساعدت خیران گرامی و همچنین همکاری اعضای ستاد اعتکاف به‌ ویژه ائمه جمعه نطنز و بادرود، فرمانداری، سپاه و هیأت امنای مساجد تشکر و گفت: همه شرکت کنندگان در سامانه ستاد اعتکاف استان ثبت شدند.

وی ضمن تشکر از همکاری ویژه ادارات آموزش و پرورش نطنز و بادرود  از حضور 200 نفری دانش‌آموزان دختر بادرود در مراسم اعتکاف خبر داد و افزود: با توجه به حضور دانش‌آموزان زیاد دختر مراسم اعتکاف این دانش‌آموزان در مسجد امام هادی بادرود به‌صورت جداگانه برگزار شد و برای اولین بار اعتکاف دانش‌آموزان دختر شهر نطنز هم به‌صورت جداگانه در مسجد امام علی (ع) سرشک و با حضور 66 دانش‌آموز برگزار شد.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.