کرمان؛

راهیابی 5 کرمانی به دومین مرحله انتخابی تیم ملی دختران

5 بانوی کاراته کای کرمانی در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید به دومین مرحله انتخابی تیم ملی دختران برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نسترن آموزنده در وزن 54- کیلوگرم و مهنا پوراحدیان در وزن 47- کیلوگرم، در رده ی سنی نوجوانان، عاطفه عباسی در وزن 53- کیلوگرم، در رده سنی جوانان و انیس بازمانده در وزن 68+ کیلوگرم و دنیا فولادسنج در وزن 68- کیلو گرم در رده سنی امید از جمله ی دعوت شدگان به دومین مرحله انتخابی تیم ملی دختران هستند.

دومین مرحله انتخابی تیم ملی دختران در شرایطی 4 اردیبهشت ماه در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار می شود که در رده نوجوانان 16، در رده جوانان 25 و در رده امیدها 27 کاراته کا که در مسابقات قهرمانی کشور حضور داشتند، اما روی سکو نرفتند و به این مرحله دعوت شدند.
این نفرات ابتدا به مصاف هم می روند و در هر وزن یک نفر گزینش می شود، در مرحله بعدی، منتخبان این پیکارها باید با نفرات دوم و سوم مشترک مسابقات کشوری اراک (رقابت های 16 فروردین ماه) دیدار كنند که در این مرحله نیز در هر وزن یک نفر جواز حضور برای مرحله بعدی را بدست می آورد.

در گام آخر نفرات برتر انتخابی مرحله سوم (هر وزن یک نفر) به مصاف قهرمانان مسابقات کشوری اراک و ملی پوشانی که سال گذشته به مسابقات قهرمانی آسیا در اندونزی اعزام شدند، می روند تا در نهایت در هر وزن 2 نفر و یا حداکثر 3 نفر جواز حضور در اولین مرحله آماده سازی تیم ملی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا را بدست آورد.
مسابقات قهرمانی آسیا در رده های سنی نوجوانان، جوانان و امیدها همزمان با مبارزات بزرگسالان 18 تا 26 تیرماه به میزبانی آستانه قزاقستان برگزار می شود.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار