نوروزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مردم تا چه موقع باید تاوان باندبازی و رانت خواری را بدهند/ متأسفانه فردی ٣٠٠٠ شناسنامه دارد اما برای شورای شهر تایید شده است

سخنگوی کمیسیون قضائی مجلس گفت: متاسفانه فردی ٣٠٠٠ شناسنامه چاپ کرده و پرونده دارد، اما برای انتخابات شورای شهر تایید شده است و قطعا رئیس شورای شهرم می‌شود.

مردم تا چه موقع باید تاوان باندبازی و رانت خواری را بدهند/ متاسفانه فردی ٣٠٠٠ شناسنامه دارد اما برای شورای شهر تایید شده است
حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون قضائی مجلس در گفت و گو با  خبرنگار انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره علت حضورش در انتخابات ٩٦ اظهار داشت: از آنجایی که هیچ کس بحث مبارزه با فساد را مطرح نکرده است، آمدم.

وی ادامه داد: متاسفانه فردی ٣٠٠٠ شناسنامه چاپ کرده و پرونده دارد، اما برای انتخابات شورای شهر تایید شده است و قطعا رئیس شورای شهرم می‌شود.

نوروزی گفت: همچنین فرد دیگری ٣٨ هزار هکتار زمین را غارت کرده و ما هم در استان‌ها محکومش کردیم، اما می‌خواهد عضو شورای شهر شود.

این نماینده مجلس تصریح کرد: باید یک نفر باشد که با فساد مبارزه کند و تا کی باید مردم تاوان باندبازی و رانت خواری را بدهند.

وی با بیان اینکه در دولت یازدهم این فساد به اوج خودش رسید، متذکر شد: متاسفانه در دولت احمدی نژاد هم ٣٠٠٠ میلیارد اختلاس شد، اما تا آخرین لحظه وی معتقد بود دروغ است.

نوروزی با بیان اینکه، چون اثری از مبارزه با فساد ندیدم آمدم، خاطر نشان کرد: ما فقط آبروی ایثارگری داریم و کلید نداریم و وعده‌های ١٠٠ روزه هم ابدا نمی‌دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار