مصطفی هاشمی طبا را بیشتر بشناسید

سید مصطفی هاشمی طبا ، وزیر صنایع در دولت‌های محمدجواد باهنر و رییس سازمان تربیت بدنی در دولت دوم هاشمی رفسنجانی و دولت اول اصلاحات بوده‌ و پست های مختلفی را تجربه کرده است.

به گزارش  خبرنگار انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛   "مصطفی هاشمی طبا" یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری است که اخیرا در محل وزارت کشور حاضر شد و ثبت نام کرد.
 
"سید مصطفی هاشمی طبا" از سیاستمداران قدیمی ایرانی است که در پست های گوناگونی از زمان ریاست جمهوری محمد رجایی  و دولت های پس از آن در حال خدمت رسانی بوده است.
 
مصطفی هاشمی طبا کیست؟ 
 
 
سید مصطفی هاشمی طبا ، وزیر صنایع در دولت‌های محمدجواد باهنر و رییس سازمان تربیت بدنی در دولت دوم هاشمی رفسنجانی (۱۳۷۲-۱۳۷۶) و دولت اول  اصلاحات (۱۳۷۶-۱۳۸۰) بوده‌است. مصطفی هاشمی طبا همچنین مدتی رییس کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران بود.
 
 مصطفی هاشمی طبا کیست؟
 
وی در فروردین ۱۳۹۳، طی حکمی از سوی محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان وی را به عنوان مشاور خود در امور زیربنایی، سرمایه‌گذاری و توسعه زیر ساخت‌های ورزش کشور معرفی کرد.  
 
 
مصطفی هاشمی طبا کیست؟ 
مصطفی هاشمی طبا در هشتمین  دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران (خرداد ۱۳۸۰) از رقبای رئیس جمهور اول دولت اصلاحات بود؛ مصطفی هاشمی طبا کاندیدای جریانی بود که امروز به نام کارگزاران شناخته می‌شود.   

وی پیش از این در هشتمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز شرکت کرده بود و از مجموع ده نفر نامزد تایید صلاحیت شده پس از اخذ رای با کسب 28090 رای آخرین نفر شد.   

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار