اصفهان؛

ارتش وارد بازی‌های سیاسی نخواهد شد

فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه اصفهان گفت: کارکنان ارتش به مسائل سیاسی آگاهی، اشرافیت و بصیرت بالایی دارند ولی هرگز وارد جناح‌ها و بازی‌های سیاسی نخواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیر سرتیپ دوم محسن آذرافروز ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اصفهان ضمن تبریک روز ارتش اظهارکرد: امام خمینی(ره) 2 ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در پاسخ به وفاداری ارتشیان به آرمان‌های انقلاب، 29 فروردین را روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نامگذاری کردند.

وی افزود: امام خمینی(ره) با درایت خود در نخستین روزهای پیروزی انقلاب که گروه‌های التقاطی شکل گرفته بودند، امر فرمودند ارتش در تمام شهرهای بزرگ با ساز و برگ رژه برود و حضور خود را برای حفظ مرزهای کشور و استقلال آن اعلام کند.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه اصفهان تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی بدون نگاه به خط‌کشی‌های سیاسی، فرقه‌ای و حزبی همواره حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم‌سالاری دینی را به عنوان هدف خود انتخاب کرده است.

وی یادآور شد: حماسه ارتشیان در 19 بهمن و 21 بهمن سال 57 منجر به پیروزی زودرس و غرورآفرین انقلاب اسلامی شد.

آذرافروز با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری تأکید کرد: امروز ملت ایران به دلیل پافشاری و اعتقاد به حاکمیت دینی با جبهه وسیعی از دشمنان مواجه است که نیروهای مسلح باید همواره آماده نبرد با آن‌ها باشند.

وی خاطرنشان کرد: در دوران 8 سال دفاع مقدس، ارتش جمهوری اسلامی سینه سپر کرد و با طرح‌ریزی صدها عملیات در جبهه‌ها حضور یافت و شرف و عزت خود را به رخ همگان کشید و دوشادوش سایر رزمندگان ایثارگری کرد.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه اصفهان اذعان کرد: ارتش همواره در تمامی عرصه‌های اجتماعی به وصیت امام خمینی(ره) عمل کرده است که فرمودند نیروهای مسلح در کارهای سیاسی دخالت نکنند.

وی اضافه کرد: کارکنان ارتش به مسائل سیاسی آگاهی، اشرافیت و بصیرت بالایی دارند ولی هرگز وارد جناح‌ها و بازی‌های  سیاسی نخواهد شد؛ ارتشیان در مناسبت‌های مختلفی همچون 22 بهمن و روز قدس همانند سایر اقشار جامعه شرکت می‌کنند که نمونه‌ای از ارتش مردمی و مستقل است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.