زمان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

اعزام 260 مددجوی کمیته امداد به زیارت عتبات عالیات در سال 95

مدیر کمیته امداد شهرستان پردیس گفت: در سال 95 تعداد 260 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان پردیس به عتبات عالیات و مشهد مقدس اعزام شده اند.

اعزام 260 مددجوی کمیته امداد به زیارت عتبات عالیات در سال 95وحید زمان مدیر کمیته امداد شهرستان پردیس در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: طرح شوق زیارت از طرح‌های مشارکتی کمیته امداد است که در قالب این طرح نیازمندانی که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند در طول سال شناسایی و ساماندهی شده تا با یاری خیران امکان سفر آن‌ها به عتبات عالیات، مشهد و سایر اماکن زیارتی فراهم شود.

وی با بیان اینکه در سال 95 تعداد 40 تن به اردوهای تفریحی یک روزه درون استانی اعزام شده اند، تصریح کرد: همچنین 260 تن از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان پردیس طی سال 95 در قالب طرح شوق زیارت به عتبات عالیات و مشهد مقدس اعزام شده اند.

زمان با اشاره به اینکه منابع مالی اعزام مددجویان به اردوها از محل اعتبارات جاری کمیته امداد، کمک‌های مردمی و سایر دستگاه ها تأمین می شود، افزود: از اردیبهشت ماه سال 96 تعداد 15 سالمند تحت حمایت کمیته امداد شهرستان پردیس به زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) مشرف می شوند که بانوان کهنسال 55 سال و آقایان 60 سال در اولویت اعزام به مشهد مقدس هستند.

مدیر کمیته امداد شهرستان پردیس در پایان گفت: تقویت باورهای دینی، ارج نهادن به خانواده های نیازمند و سمت و سو بخشیدن به کمک خیران از جمله اهداف طرح شوق زیارت است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار