ساری؛

نايب قهرمانی ساری در جام باشگاه های آسيا

تیم تکواندو شهید مدافع حرم به عنوان نایب قهرمانی جام باشگاه های آسیا شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دومین روز از هفتمين دوره مسابقات جام باشگاه‌هاي آسيا (G1) امروز (جمعه) با حضور 4 تيم‌ صعود کننده به مرحله نیمه نهایی شهرداري ورامين، باشگاه مقاومت و شهداي مدافع حرم ساري از ايران، عمان، در 5 وزن 54-، 63-، 72-، 82- و 82+‌‌‌‌‌ كيلوگرم به ميزباني هيات تكواندو استان مازندران و در سالن سید رسول حسینی شهر ساری برگزار شد.

تیم شهید مدافع حرم و شهرداری ورامین برای رسیدن به قهرمانی در فینال رقابتها رودروی هم قرار گرفتند و در نهایت تیم شهرداری ورامین با نتیجه 4بر 1 پیروز میدان شد و عنوان قهرمانی جام باشگاه های آسیا را بدست آورد و شهید مدافع حرم به عنوان منتخب تکواندو استان مازندران به نایب قهرمانی رسید.

در بازی وزن 54- کیلوگرم مهدی محمودی اولین برد را با نتیجه 13 بر 10 مقابل ابوالفضل قشقایی از شهرداری ورامین برای تیم مازندران بدست آورد.

کامران امانلو در وزن 63- کیلوگرم در پیکار با آریان محمدی نتیجه را 5 بر 19 واگذار کرد.

در وزن 72- کیلوگرم احسان امینی و مهدی جلالی رو در روی هم قرار گرفتند که بیگ لو با نتیجه 18 بر 11 پیروز شد.

در وزن 82- کیلوگرم عرفان حیدری به همراه علیرضا درویش‌پور به شیاپ جانگ رفتند با وجود رقابتی دیدنی و هیجانی که حیدری به نمایش گذاشت و با نادیده گرفتن 2 ضربه سر نتیجه را در دقایق پایانی 5 بر 3 واگذار کرد.

در وزن سنگین محمد خاکسار از شهدای مدافع حرم و حسین قربان‌زاده رو در روی هم قرار گرفتند که خاکسار به دلیل آسیب دبدگی از ادامه رقابتها انصراف داد.

انتهای پيام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار