دعوای علی کریمی و دایی بالا گرفت +عکس

پای دعوای چندین ساله علی دایی و کریمی این بار به فضای مجازی باز شد.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ماجراى مدیران ورزشى و غیرورزشى مساله اى است که اینبار على کریمى و على دایى را روبروى یکدیگر قرار داده است. بعد از ورود على دایى به واکنش ترکاشوند که امید عالیشاه و احمد نوراللهى را به دلیل ترک این تیم به بهانه ى سربازى "خائن" خواند، على کریمى از سرمربى کنونى نفت تهران و همبازى سابق خود خواست در این مساله ورود نکند و در خصوص جذب سپانوویچ و سپردن پیراهن شماره هشت به این بازیکن ناکارآمد در پرسپولیس به جاى جذب بازیکنان اوکراینى پاسخگو باشد.على دایى اما در پایان بازى روز گذشته تیمش با تمجید از على کریمى به او نصیحت کرد که در این مساله فوتبالى طرفدارى غیرفوتبالى ها را نکند.  
  
بعد از این اتفاق علی كريمی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود خطاب به علی دایی كه حضور غيرفوتبالی ها در فوتبال را به نقد كشيده بود مطلبی را منتشر و او را به مناظره تلویزیونی دعوت کرد.
 
 علی کریمی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
" ميشه غير فوتبالى هاى مسئله دار رو معرفى كنى تا مردم بهتر بشناسن!!؟؟ايا همين غير فوتبالى ها قراردادهاى ان چنانى به تو ندادن!!؟؟اگه فوتبالى بودن كه اينجور قراردادها نميدادن به تو غير فوتبالى هم كم نداشتيم كه كارايى كه كردن ، خيلى ها نكردن يا نتونستن ،نظير مهندس صفايى فراهانى، نظير دكتر طاهرى. ما منتظر معرفى غير فوتبالى ها مسئله دار هستيم، هيچ جا نميريم همين جا هستيم!!در ضمن با اينكه اهل تلويزيون نيستم ولى حاضر به مناظره در هر برنامه ورزشى هستم و با كمال ميل ميپذيرمببخشيد كه با قهرمانى امسال تيم ديگه حالا حالا ها دستت نميرسه به نيمكت اين تيم ولى نگران نباش از اون غير فوتبالى ها مسئله دار زياد هستن ، دخيل ببند كه بيان دوباره تا بتونى با قرار داد انچنانى بشينى روى نيمكت.در ضمن اينو واسه كسايى ميگم كه فكر ميكنن كه من دنبال پست مقام هستم توى اين فوتبال، به هيچ وجه من رو توى اين فوتبال نميبينيد تا روزى كه يه فرد دلسوز بالا سر اين فوتبال باشه كه فكر ميكنم به سن من يكى قد نده. "
 
علی كريمی، دایی را به مناظره تلويزيونی دعوت كرد!+عكس 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۱۹ مرداد ۱۳۹۶
چراا
Iran (Islamic Republic of)
حسین علیخانی
۲۳:۱۲ ۲۰ تير ۱۳۹۶
هر دو استواری فوتبا هستن که دو پرسپولیسی فقط سولح بهتره
United States of America
حسین علیخانی
۲۳:۱۲ ۲۰ تير ۱۳۹۶
هر دو استواری فوتبا هستن که دو پرسپولیسی فقط سولح بهتره
United States of America
حسین علیخانی
۲۳:۱۲ ۲۰ تير ۱۳۹۶
هر دو استواری فوتبا هستن که دو پرسپولیسی فقط سولح بهتره
Iran (Islamic Republic of)
پرسپولیسی
۱۴:۰۲ ۲۷ فروردين ۱۳۹۶
سلام
به نظر من حرف درست رو علی کریمی میزنه اونه که دلش واسه فوتبال مملکت میسوزه و همیشه هم حق رو میگه.
-
ناشناس
۱۱:۳۷ ۲۷ فروردين ۱۳۹۶
بهتره علی کریمی رو رفتارش تجدید نظر کنه. هر دو بازیکن سرمایه فوتبال ما هستن. والا حیفه ............
-
ناشناس
۱۱:۳۴ ۲۷ فروردين ۱۳۹۶
با اینکه علی کریمی رو خیلی دوست دارم ولی بهتره ی خورده ادب رو رعایت کنه . بنده خدا علی دایی چیزی نگفته ... توی پستهاش هم دقت کنید میتونید ببینید
Iran (Islamic Republic of)
Mohammad
۰۹:۳۵ ۲۷ فروردين ۱۳۹۶
ببخشید منظور من با شخص خاصی نیست ولی از قدیم گفتند که از هر کسی اندازه شعور و معرفتش باید انتظار داشت ! حالا تو این فوتبال ما یکی نیست بگه بابا بس کنید دیگه خدا وکیلی یک کم به فکر فوتبال این مملکت باشید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۲۶ فروردين ۱۳۹۶
علی کریمی گرچه یک بازیکن باتکنیک بود ولی هرگز در ارتباط با تیم ملی دارای از خود گذشتگی نبود و نمونه آن را در شوت کردن فلاسک آب کنار زمین در جام جهانی آلمان به خاطر داریم و متأسفانه مساله اش با علی دایی را بسیار با بی عدالتی و ناجوانمردانه کش می دهد و بااینکه بارها افراد همچون علی آقا پروین وساطت کرده اند تا این دو را آشتی بدهند ولی باز علی کریمی به عداوت خودش ادامه داده است.
آخرین اخبار