کشف جسد 19 نفر از جانباختگان سیل آذربایجان شرقی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: تاکنون از مجموع 37 مفقودی، جسد 19 نفر از جانباختگان سیل در شهرستان های آذرشهر و عجب شیر پیدا شدند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ محمدصادق پورمهدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: از ساعات اولیه عصر دیروز با وقوع سیل در شهرستان های عجب شیر و آذرشهر تمامی نیروهای امدادرسان جهت نجات به آسیب دیدگان در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: جسد چهار نفر از کشته شدگان بر اثر سیل در شهرستان آذرشهر و 15 نفر نیز در شهرستان عجب شیر یافت شده است.

پورمهدی اظهار کرد: متاسفانه به دلیل حضور مردم در حاشیه رودخانه ها بدون توجه به هشدارهایی که اعلام شده بود با وقوع سیل خسارات جانی به وقوع پیوسته است.

وی اظهار کرد: خسارت های جانی وارده در اثر سیل در شهرستان های عجب شیر و آذرشهر رخ داده که تمامی نیروهای امدادرسان جهت پیدا کردن مفقودان تلاش می کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: امداد هوایی جمعیت هلال احمر استان نیز برای جستجوی مفقودان و خودروهای دارای سرنشین که در سیل گرفتار شده اند به کمک نیروهای امدادی آمده است.

بارش های شدید در روز گذشته باعث جاری شدن سیل در مناطقی از استان آذربایجان شرقی شده است.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آقای مهدی عابدیان زیدی
۱۲:۴۷ ۲۶ فروردين ۱۳۹۶
از ماه خرداد ماه تا آخر شهریور ماه فرصت دارید تا عمق یک متر مربع در عرض طول رودخانه را بکنید . در این ماه ها آب رود خانه پایین می آید. شهردار ها ،دهیارها ، کنده کاری جوب شهری ، چوب روستایی را آغاز کنند. شهر دار در وسط اتوبان ها جوب شهری بزنند ، تا سیل شهر وارد سه جوب جاده بزرگ راه ،خیابان ،کوچه شود تا مردم از سیل در امان باشند. خانه هایی که در کنار رود خانه ها بنا شده ، شهردار ،دهیار از دولت پول ،مساله ساختمانی بگیرند تا خانه های کنار رود خانه را تخریب کنند، وبرای آنها زمین خانه سرا بخرند ، وودولت رایگان به مردم دور اطراف رود خانه خانه ده طبقه ای بسازند تا ضد سیل باشد ضد طوفان باشد ضد زلزله باشد .