بادامکی: میثاقیان سیاه جامگان را متحول کرده است/ پرسپولیس لیاقت قهرمانی را دارد

کاپیتان تیم سیاه جامگان گفت: خوشبختانه از زمانی که میثاقیان هدایت سیاه جامگان را بر عهده گرفته است شرایط و نتیجه گیری تیممان نسبت به گذشته بهتر شده است.

حسین بادامکی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد تساوی تیم سیاه جامگان مقابل صنعت نفت آبادان بیان کرد: بازی جذاب و تماشاگر پسندی را از هر دو تیم شاهد بودیم، همان طور که همگان مطلع هستند تیم صنعت نفت یکی از تیم های قدیمی لیگ برتر است که در خانه و با حضور تماشاگران خونگرم خود کار را برای هر تیمی سخت می کند.
 
وی افزود: بازیکنان تیم ما با انگیزه پیروزی در این دیدار وارد زمین شده بودند اما متاسفانه نتوانستیم از موقعیت های به دست آمده خودمان نهایت استفاده را ببریم، از طرفی زمانی که از صنعت نفت آبادان عقب افتادیم بازیکنان پا پس نکشیدند با شور و اشتیاق فراوان سعی در جبران نتیجه داشتند و در نهایت توانستیم در یکی از موقعیت های بی شماری که به دست آورده بودیم گل تساوی را بزنیم و با امتیاز به مشهد باز گردیم.
 
کاپیتان تیم سیاه جامگان در مورد روند نتیجه گیری مثبت این تیم از زمان روی کار آمدن اکبر میثاقیان گفت: خوشبختانه از زمانی که میثاقیان هدایت سیاه جامگان را بر عهده گرفته است شرایط و نتیجه گیری تیممان نسبت به گذشته بهتر شده و امیدوارم بتوانیم این روند را همچنان ادامه دهیم.
 
بادامکی درباره نتیجه دیدار امروز استقلال و صبای قم تصریح کرد: به دلیل رقابت فشرده ای که در انتهای جدول بین تیم ما و صبای قم وجود دارد آرزوی قلبی من این است که آبی های پایتخت با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنند.
 
وی درباره دیدار پنجشنبه سیاه جامگان مقابل پیکان اظهار داشت: این تیم در حال حاضر از بازیکنان و کادر فنی بسیار توانمندی برخوردار است و شانس زیادی برای کسب سهمیه آسیایی دارد بنابراین این دیدار را می توان یک دیدار 6 امتیازی برای هر دو تیم محسوب کرد و امیدوارم با توجه به شرایط مان در جدول با تدابیری که کادر فنی برای بازیکنان در نظر می گیرند با تمام قوا به مصاف خودورسازان برویم با پیروزی زمین بازی را ترک کنیم.
 
هافبک تیم سیاه جامگان در پایان درباره دیدار امروز ماشین سازی و پرسپولیس عنوان کرد: اگر شاگردان برانکو در این دیدار حریف تبریزی خود را شکست دهند قهرمانی خود را در لیگ شانزدهم مسجل می کنند و من برای قهرمانی پرسپولیس دعا می کنم در کنار آن هم امیدوارم تیممان حضورش را در لیگ هفدهم قطعی کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار