دبیر فدراسیون بدمینتون: کیفیت لیگ بهتر می شود/ مانند همه رشته ها مشکلات مالی داریم

علی موذن گفت: سال گذشته کیفیت لیگ به دلیل کم لطفی حامیان مالی خوب نبود اما تلاش می کنیم تا امسال اوضاع بهتر شود.

کیفیت لیگ بهتر می شود/ مانند همه رشته ها مشکلات مالی داریمعلی موذن دبیر فدارسیون بدمینتون در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص برنامه‌های این فدراسیون در سال 96 عنوان کرد: فدراسیون برنامه‌هایی را تنظیم کرده است و قرار است در مجمج سالانه فدراسیون که چند روز دیگر برگزار می‌شود به رای بگذارد و تصویب کند.

وی درباره برنامه این فدراسیون برای تامین امکانات این رشته در شهر تهران، گفت: صحبت‌هایی با مسئولین داشته‌ایم تا در استان تهران امکانات بیشتری را برای بدمینتون بازان فراهم کنیم. البته امکاناتی نظیر سالن و محیط‌ های تمرینی بستگی به تصمیمات هیئت تهران دارد اما به هر صورت ما به دنبال فراهم کردن شرایط را برای آینده هستیم.

موذن درباره برنامه‌های تیم‌های پایه اظهار داشت: فدراسیون بدمینتون هم مانند سایر فدراسیون‌ها توجه ویژه‌ای به بحث پایه دارد اما امیدواریم با جذب حامی مالی و کمک‌های وزارت ورزش بتوانیم در سال جدید شرایط بهتری را برای رشد این ورزش انجام دهیم.

وی درباره مشکلات مالی فدراسیون بدمینتون بیان داشت: مشکلات مالی در همه رشته‌ها وجود دارد و ما هم درگیر این مسائل هستیم اما به هر صورت حامیانی داریم که در شرایط سخت به ما کمک می‌کنند تا برای ما مشکلی به وجود نیاید.

موذن درباره اعزام مسابقات بین المللی گفت: برای اعزام تیم‌های ملی در رده‌ها و گروه‌های مختلف برنامه‌هایی داریم و اگر شرایط به خوبی پیش برود حتما این کار را انجام می‌دهیم.

دبیر فدراسیون بدمینتون در پایان در پاسخ به این سوال که کیفیت لیگ در سال 96 نسبت به گذشته بهتر می‌شود، عنوان کرد: در سال‌های گذشته برخی از حامیان مالی کم لطفی کرده‌اند و به همین دلیل ما نتوانسته‌ایم برنامه‌هایی را که می‌خواهیم تمام و کمال به اجرا بگذاریم.


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار