جزئیات عملیات مشترک نیروهای عراقی و سوری در مرز دو کشور؛

انهدام مقر داعش در رقه و البوکمال سوریه/ هلاکت سرکرده‌ای که از اتباع فرانسه بود

فرماندهی عملیات مشترک عراق بیانیه‌ای را درخصوص انهدام مواضع عناصر داعش در نقاط مرزی سوریه منتشر کرد.

انهدام مقر داعش در رقه و البوکمال سوریه/ هلاکت سرکرده‌ای که از اتباع فرانسه بودبه گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، فرماندهی عملیات مشترک عراق بیانیه‌ای را درخصوص انهدام مواضع عناصر داعش در نقاط مرزی سوریه منتشر کرد.

برمبنای داده‌های مرکز اطلاعات و تحقیقات اتحادیه فرماندهی عملیات نیروهای مشترک عراق و طی همکاری این نهاد با نیروی هوایی سوریه، پایگاه‌های عناصر داعش با انجام عملیات‌هایی متوالی در مناطق رقه، البو کمال و روستای الدشیشة در مرز دو کشور هدف قرار گرفت.

خبرگزاری اعلام‌الحربي نوشت: مواضع یاد شده از بزرگترین موقعیت‌های فرماندهی تروریست‌ها جهت اجرای عملیات‌ها انتحاری و فوری در سوریه به‌شمار می‌رود. 

این موقعیت‌ها در کشور سوریه واقع هستند که مکان دقیق آن‌ها عبارتند از: مقر برگزاری شورای تروریست‌های داعش در رقه و مرکز مدیریت عملیات و ولایت‌های عناصر داعش در منطقه البوکمال.
 
لازم به‌ذکر است که در انهدام مواضع تکفیری‌های داعش در رقه، یکی از سرکردگان دارای تابعیت فرانسوی و الجزایری‌الاصل این گروه تروریستی با نام  "ابوبكر بن الحبيب الحكيم" به‌هلاکت رسید.

این تروریست یکی از سرکردگان سابق عناصر جبهه‌النصره در سوریه به‌شمار می‌رود.
به‌علاوه در عملیات‌های مشترک میان نیروهای عراقی و سوری، اجتماع گسترده‌ای از تروریست‌های انتحاری اتباع مختلف که از نقطه مرزی «مخفر» (تل الصفوک) قصد ورود به عراق را داشتند، هدف قرار گرفته و تمامی آنان به‌‌هلاکت رسیدند.  
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار