افتخارى :بعید است منتظری و جباری استقلالی شوند/عنايتى براى خداحافظى عجله كرد

مدير عامل باشگاه استقلال گفت :از بازى راضى نبودم چرا كه انتظار داشتم تيم بهتر از اين بازى كند .

افتخارى :بعید است منتظری و جباری استقلالی شوند/عنايتى براى خداحافظى عجله كردبه گزارش خبرنگار  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا افتخاری بعد از برتری استقلال برابر صبا اظهار داشت: از بازی راضی نبودم چون انتظار داشتم تیم بهتر از این بازی کند و کار را به لحظات آخر نکشاند. با این حال خوب شد که برنده شدیم چون با تساوی یا باخت، شانس‌مان برای دوم شدن کم می‌شد و حالا به نایب‌قهرمانی امیدوارتر شدیم.

وی با توجه به اتفاقات پیش آمده در بازی تیم های ماشین سازی و پرسپولیس آیا نگران حواشی احتمالی برای بازی تیم های استقال و تراکتورسازی نیستید گفت: نگران بازی با تراکتو رسازی نیستیم و بايد بگويم تمهیداتی را نیز در نظر گرفته ایم. 

مدیرعامل باشگاه استقلال بيان کرد: كسب اين ٣ امتیاز برای ما خیلی موثر بود اما اگر در اين ديدار مساوی و یا می باختیم ديگر نمی توانستیم دوم شویم. در حال حاضر نيز به دنبال ٣ امتیاز بازی مقابل تراکتورسازی هستیم و فکر می کنم نایب قهرمانی استقلال در هفته بیست ونهم مسجل شود. ما مقابل تیم های قوی بهتر بازی می کنیم و مقابل تیم های ضعیف استقلال تیمی نبود که شما می بینید. 

درباره بازیکنانی که قرارداد آنها تمام می شود گفت: منصوریان در رختکن با بازیکنان صحبت کرد و گفت که ما بازیکن زیادی نمی خواهیم و با همه تمدید می کنیم و این تیم را حفظ و تقویت می کنیم و با آمدن چشمی و جپاروف بار تجربی تیم هم بیشتر می شود. 

وی درباره حضور منتظری و مجتبی جباری در استقلال گفت :بعید می دانم که آنها بیایند و بايد بگويم تیم ما جوان شده و با اضافه شدن جپاروف و روزبه چشمی بار تجربی تیم هم بالا می رود.

وی درباره اینکه آیا حامى مالى پولی پرداخت کرده است يا خير افزود :هنوز پولی پرداخت نکرده اما در چند روز آینده این اتفاق می افتد و پیگیر آن هستیم.

وی درباره پرونده های استقلال در فیفا گفت:فقط پول ٢باقی مانده که باید پرداخت کنیم و از طرفى  قسط دوم ساموئل را هم امروز پرداخت کردیم. 

وی درباره برد مقابل صبا اظهار داشت: با این برد امیدواریمان برای دوم شدن بیشتر شد و از استقبالی که هواداران انجام دادند راضی هستم اما از این بازی راضی نبودم چون همانطور که گفتم باید با اختلاف بیشتری صبا را می بردیم و نباید اجازه می دادیم کار به دقایق آخر بازی بر سد.

مدیرعامل استقلال درباره قهرمانی پرسپولیس گفت: پرسپولیس در نیم فصل اول امتیازات را جمع کرده بود و ما هم همه تلاشمان را می کنیم تا در ٣ هفته باقیمانده فاصله امتیازات مان را با این تیم کم کنیم. هر دو تیم پرسپولیس و استقلال در آسیا حضور دارند و در لیگ اختلافات این دوتیم با تیم های دیگر زیاد است ما همه تلاشمان را می کنیم با توجه به موقعیتی که در آسیا داریم نتایج بهتری را در بازی های آینده بگیریم و از گروه خود صعود کنیم و به همین دلیل بازی با الهلال در تهران برای ما اهمیت زیادی دارد

وی درباره خداحافظی رضا عنایتی گفت:به نظرم عنایتی برای خداحافظی عجله کرد او به دنبال این بود که به استقلال بيايد و خداحافظی کند اما تیم بسته شده بود و قسمت نبود. 

مدیرعامل استقلال افزود :هر ٤ نماینده ایران در آسیا نیاز به تقویت دارند به ویژه در زمینه مالی هیچ حمایتی از آنها نمى شود باید با حل شدن مشکلات این تیم ها و به ویژه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در آسیا حضور پیدا کنند.

افتخاری درباره اینکه آیا منصوریان به دنبال جذب احسان پهلوان است تاکید کرد: منصوریان در رختکن به بازیکنان گفت با همه شما تمدید می کنیم و ما نیاز به بازیکن جدید نداریم و از طرفى با آمدن جپاروف و چشمی تیم تکمیل می شود و شاید نیاز باشد یک یا دو بازیکن برای تقویت تیم بگیریم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.