لحظه به لحظه با بورس؛

خیز حافظ برای صعود در آغاز معاملات

شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران در جریان معاملات امروز با رشد ۱۰. ۱۵۴ واحدی به پله ۷۸ هزار و ۵۳۷ واحد رسید.

به گزارش خبرنگار بورس، بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران در آغاز معاملات امروز با رشد ۷۲. ۲۶۵ واحدی به پله ۷۸ هزار و ۶۴۹ واحد رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۸۵۰ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۳۰۳ میلیارد و ۴۳۲ میلیون سهم طی ۲۱ هزار نوبت معاملاتی است.

نمادهای پربیننده فارس، خساپا، خپارس، آپ، شتران، وبانک و خودرو با روند صعودی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرا بورس در آغاز معاملات روز جاری با ۷۰. ۰ واحد کاهش به پله ۹۰۸ هزار و ۴۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۵۸۹ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۹۶۸۲ میلیارد و ۱۲۲ میلیون سهم طی ۱۹ هزار نوبت معاملاتی است.

قدم های لاک پشتی حافظ برای صعود

شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران در جریان معاملات امروز با رشد ۱۰. ۱۵۴ واحدی به پله ۷۸ هزار و ۵۳۷ واحد رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۲ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن یک میلیارد و ۸۳ میلیون سهم طی ۸۲ هزار نوبت معاملاتی است.

نمادهای پربیننده شپنا، فارس، شتران، شبندر، آپ و خپارس با روند صعودی و نماد اخابر با روند نزولی کار خود را به جریان انداخت.

شاخص کل فرا بورس در جریان معاملات روز جاری با ۹۰. ۱ واحد کاهش به پله ۹۰۷ هزار و ۲۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از یک میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۷۲۰ میلیارد و ۳۴۱ میلیون سهم طی ۵۹ هزار نوبت معاملاتی است.

حافظ به رشد 88 واحدی بسنده کرد

شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران در پایان معاملات امروز با رشد ۴۲. ۸۸ واحدی به پله ۸۴ هزار و ۴۷۱ واحد رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۳ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن یک میلیارد و ۳۸۳ سهم طی ۱۰۵ هزار نوبت معاملاتی است.

نمادهای پربیننده شپنا، فارس، شبندر، شتران، آپ و خپارس با روند صعودی و نماد اخابر با روند نزولی کار خود را به پایان رسانید.

شاخص کل فرا بورس در پایان معاملات روز جاری با ۸۰. ۲ واحد کاهش به پله ۹۰۶ هزار و ۳۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از سه میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۸۱۰ میلیارد و ۲۳۲ میلیون سهم طی ۶۸ هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار