مقدم‌منش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

فیلم سینمایی «بی‌جانشین» برایم عبرت‌آموز بود

فیلم سینمایی «بی‌جانشین» با مدیریت سعید مقدم‌منش در امور دوبلاژ سیما دوبله شد.

فیلم سینمایی«بی‌جانشین» برایم عبرت‌آموز بودسعید مقدم‌منش مدیر دوبلاژ سیما، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: آخرین فعالیت من در عرصه دوبله، فیلم سینمایی «بی‌جانشین» با محوریت اجتماعی بود.

مقدم‌منش تصریح کرد: فیلم سینمایی «بی‌جانشین» روایتگر آن است که پزشکی بدون چشمداشت مادی، به مردم کمک می‌کند و پس از مدتی متوجه توموری در سر خود می‌شود اما این مورد موجب ناامیدی او نشده و با رفتن به روستایی در اطراف فرانسه، بیش از قبل به فعالیتش ادامه می‌دهد. خانم پرستاری برای کمک، نزدش فرستاده می‌شود و در ادامه اتفاقات غیر منتظره‌ای برای آنها رقم می‌خورد که در نهایت منجر به بهبود این پزشک می‌شود.
 
صداپیشه امپراطور در افسانه جومونگ در پاسخ به اینکه به نظر شما فیلم سینمایی «بی‌جانشین» چه پیامی برای مخاطب داشت، بیان کرد: به نظر من، پیام فیلم سینمایی «بی‌جانشین» این است که اگر انسان نیت کمک به دیگران را داشته باشد و به آن عمل کند، انرژی‌هایی در جهان وجود دارد که آن را به خودش برمی‌گرداند.
 
این‌ مدیر دوبلاژ با اشاره به دلیل جذابیت فیلم سینمایی «بی‌جانشین» اظهار کرد: فیلم سینمایی «بی‌جانشین» برایم بسیار جذاب بود. این فیلم علاوه بر موسیقی، ساخت زیبا و دیالوگ‌های خوب و تمثیلی‌اش، به گونه‌ای عبرت‌آموز بود.  

وی ادامه داد: فیلم سینمایی «بی‌جانشین» مرا به فکر فرو می‌برد و نسبت به اعمالم تامل می‌کردم. همچنین گاهی متاسف می‌شدم؛ به دلیل اینکه چه راحت می‌توان بدون تنگ‌نظری به همنوع خودمان کمک کنیم اما در این موارد سهل‌انگاری می‌کنیم.
 
مقدم منش در پایان در مورد صداپیشگان فیلم سینمایی «بی‌جانشین» خاطرنشان کرد: جواد پزشکیان، اکبر منانی، علی همت مومیوند، امیر محمد صمصامی، نرگس فولادوند، ناصر احمدی و نسرین حسن‌جانی از جمله صداپیشگان این فیلم سینمایی هستند.
 
 
 
انتهای پیام/
 

 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار