شاهرود;

سگ با وفا ناجی چوپان شد

چوپانی که در صحرای سم سفید روستای خیرآباد شاهرود گم شده بود با راهنمایی سگ با وفایش نجات یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمدعلی شیری مسئول امداد ونجات جمعیت هلال احمر شهرستان شاهرود گفت : این چوپان 64 ساله پنج شنبه گذشته گله اش را برای چرا به صحرای سم سفید برده بود و هنگامی که به علت خستگی خوابیده بود ، گله گوسفندان به همراه دو سگ گله راه روستا را در پیش می گیرند و چوپان را تنها می گذارند.

وی افزود : پس از اینکه اهالی روستا گله گوسفندان را بدون چوپان دیدند ، به نیروهای امدادی اطلاع دادند و عملیات یافتن چوپان مفقود شده در همان نخستین روز گم شدن وی آغاز شد.

به گفته وی ، این چوپان سه شبانه روز بدون آب و غذا با سگ دیگری که کنارش مانده بود به دنبال گوسفندان و راه روستا گشت و سرانجام بی رمق در گوشه ای از صحرا منتظر کمک ماند.

شیری افزود : نیروهای امدادی در سومین روز عملیات جستجو ، با دوربین سگی سرگردان را در صحرا مشاهده کردند که با دیدن آنها پیاپی پارس می کرد و نیروهای امدادی را به دنبال خود فرا می خواند.

شیری گفت : این نیروها حدود چهار کیلومتر همراه این سگ در صحرا حرکت کردند و سرانجام توانستند چوپان را که در گوشه ای از صحرا بی رمق افتاده بود ، پیدا و به بیمارستان منتقل کنند.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.