کرمان؛

هزینه کرد بیش از ۱۶ میلیارد ریال در حوزه مسکن مددجویان کرمانی

طی پارسال ۳۳ واحد مسکن مددجویی با اعتباری بیش از ۱۶ میلیارد ریال احداث، بهسازی و مقاوم سازی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛رضا امیرحسینی، مدیر کمیته امدادامام خمینی (ره)شهرستان رفسنجان با اشاره به اینکه کمیته امداد علاوه بر تامین حداقل مایحتاج و نیازهای ضروری خانواده های تحت حمایت در امر تأمین مسکن آنها نیز فعالیت داشته است، گفت: پارسال ۳۳ واحد مسکن مددجویی با اعتباری بیش از ۱۶ میلیارد ریال احداث، بهسازی و مقاوم سازی شده است.
وی با بیان اینکه مسکن از نیازهای اساسی مددجویان تحت حمایت است، افزود: کمیته امداد برای تامین مسکن مددجویان نیازمند مساعدت سایر بخش ها و خیران است.
امیرحسینی با اشاره به اینکه از ۳۳ واحد مسکن مددجویی که پارسال دراین شهرستان احداث، بهسازی و مقاوم سازی شده است، خاطر نشان کرد: ۱۷ مورد مربوط به مسکن روستایی و مابقی مر بوط به مسکن شهری بوده است.
وی با اشاره به اینکه ۲۵۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان فاقد مسکن خوب و مقاوم هستند، تصریح کرد: ۱۵۰ خانوار تحت حمایت نیز در منازل استیجاری زندگی می کنند که به دنبال این هستیم با کمک خیران مشکل مسکن این مددجویان را نیز برطرف کنیم.
امیر حسینی یادآورشد: پارسال نیز ۸۰ چشمه سرویس بهداشتی و حمام مناسب برای مددجویان روستایی و شهری احداث و ۲۷۰ چشمه سرویس بهداشتی و حمام مددجویان نیز از محل اعتبارات کمیته امداد تعمیر کلی و جزئی شده اند.
گفتنی است: کمک به احداث و یا خرید مسکن ، تعمیرات جزیی و کلی ساختمان ، حصارکشی ، احداث حمام ، احداث سرویس بهداشتی ، احداث آشپزخانه و اخذ انشعاب آب، برق و گاز از اقدامات کمیته امداد برای حمایت از محرومان در حوزه مسکن است.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار