اصفهان؛

نقش پرداخت تسهیلات خرد بانک شهر در تحقق بودجه شهرداری‌ها

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بانک شهر با پرداخت تسهیلات خرد برای پرداخت عوارض شهرداری، تراکم و پروانه‌ها به افراد، شهرداری‌ها را در تحقق بودجه آن‌ها کمک کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، احمد شریعتی اظهار کرد: امیدوارم سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال باهمت خوب و جهادی دنبال شود و امیدواریم بتوانیم دغدغه‌هایی را که رهبر معظم انقلاب در جامعه رصد می‌کنند و بر اساس همین دغدغه‌ها نقشه راه تعیین می‌کنند، راهگشای کار مردم باشیم.

وی افزود: در این راستا بر اساس همین بیانات معظم له یکی از بخش‌هایی که می‌تواند بسیار گره‌گشا باشد، حضور بانک‌هاست که چه اندازه در بحث پشتیبانی از تولید و خدمت به شهروندان می‌تواند کمک کندو در بحث کارآفرینی و ایجاد اشتغال مثمر ثمر واقع شود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان عنوان کرد: در ماه‌های پایانی سال که تمامی بانک‌ها تسهیلات خود را قطع می‌کنند و این امر اثر خاصی بر تولید و اشتغال و رضایت شهروندان و توسعه شهری دارد، در این راستا این بانک با تدابیر خاص و برنامه‌های خوبی که داشت و سیستم مدیریتی که دنبال می‌کرد، توانست بهترین خدمات را به مردم ارائه دهد و ارائه این خدمات به صورت با کیفیت‌تری نیز در ایام تعطیل پایان سال و ایام نوروز به تمامی مشتریان عزیز و مسافران داده شد که این مهم جای تقدیر و تشکر دارد.

شریعتی بیان داشت: در راستای نزدیک شدن به شهر الکترونیک خدماتی که در بانک شهر ارائه می‌شود، بی‌نظیر است؛ وجود و در دسترس بودن به سهولت و راحتی قابل استفاده بودن این خدمات با وجود شهرنت‌ها به معنی واقعی کلمه رسیده است.

وی ادامه داد: خدمات گوناگونی که شهرنت‌ها در روزهای تعطیل نوروز و پایان سال ارائه دادند، باعث شد که شعار «بانک شهر بدون تعطیلی، بدون توقف» در حد اعلای آن به منصه ظهور برسد که پرداخت پول نو در روزهای پایانی سال توسط این شهرنت‌ها و صدور کارت هدیه در روز تولد دخت نبی قابل ستایش و تقدیر است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان این مساله که تأثیر بانک در توسعه شهری و مدیریت شهری اصفهان غیر قابل انکار است، به پروژه‌هایی اشاره کرد که با حضور بانک شهر تنها قابل دستیابی است و ابراز کرد: از جمله این پروژه‌ها می‌توان به مترو، خط دو قطار شهری، نو سازی ناوگان حمل و نقل و تسریع پروژه‌های عظیم شهرداری‌ها می‌توان اشاره کرد.

وی در ادامه با بیان این مساله که بانک با پرداخت تسهیلات خرد به مردم توانسته رفاهی نسبی در کار و زندگی افراد به وجود آورد، پیشنهاد کرد: با پرداخت تسهیلات خرد برای پرداخت عوارض شهرداری، تراکم و پروانه‌ها به افراد، شهرداری‌ها را در تحقق بودجه آن‌ها کمک کند و آن‌ها را در ارائه خدمات بهتر شهری و توسعه شهری یاری رسانند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.