آیت‌الله مدرسی‌یزدی در مراسم افتتاح ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات:

شرکت در انتخابات به معنای تقویت نظام جمهوری اسلامی است

این عضو شورای نگهبان گفت: شرکت در انتخابات به معنای تقویت نظام جمهوری اسلامی است و امیدواریم ملت ایران بهترین گزینه را انتخاب کنند.

شرکت در انتخابات به معنای تقویت نظام جمهوری اسلامی است
به گزارش خبرنگار انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان آیت‌الله سیدمحمدرضا مدرسی یزدی عضو شورای نگهبان در مراسم افتتاحیه ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با بیان اینکه این انتخابات یک امانت در دست دولت و ملت است، گفت: این انتخابات و انتخابات‌های دیگر وظایفی هستند که بر عهده دولت،‌ ملت و شورای نگهبان است و همه باید در این راستا به عهد خود وفا کنند.
 
وی افزود: امیدواریم افرادی که در هیأت‌های اجرایی و نظارت انتخابات زحمت می‌کشند و همچنین ملت ایران وظیفه خود را مطابق قانون و فرامین مقام معظم رهبری انجام دهند.
 
آیت‌الله مدرسی با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات اظهار داشت: شرکت در انتخابات به معنای تقویت نظام جمهوری اسلامی است و امیدواریم ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری بهترین گزینه را انتخاب کنند، شکل برگزاری انتخابات و قوانین موجود در این مورد با بسیاری از کشورها قابل قیاس نیست.
 
این عضو شورای نگهبان در ادامه با بیان اینکه ملت ایران بهترین گزینه را برای انتخابات ریاست جمهوری برگزینند، گفت:‌ شورای نگهبان در بررسی صلاحیت داوطلبان بر اساس وظیفه قانونی خود عمل می‌کند، درخواست ما از ملت ایران این است که با تحقیق و بصیرت خود فردی را انتخاب کنند که بالاترین شرایطی را که در قانون اساسی آمده است را دارا باشند و امیدواریم مردم با شکوه هر چه تمام‌تر در صحنه انتخابات حضور یابند.
 
آیت‌الله مدرسی در پایان تصریح کرد: امیدواریم مردم با انتخاب گزینه مناسب در انتخابات چشم دشمنان را کور کنند و باعث خوشحالی دوستان نظام جمهوری اسلامی شوند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.