قم؛

سارق کابل کوره‌های آجرپزی در قم دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری سارق کابل کوره‌های آجرپزی در قم خبر داد.

سارق کابل کوره‌های آجرپزی در قم دستگیر شد
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، به‌نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد کرمی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل از کوره‌های آجرپزی در قم موضوع در دستور کار مأموران انتظامی استان قم قرار گرفت.
 
به گفته وی تحقیقات ادامه داشت تا اینکه متهم توسط مأموران کلانتری 26 شناسایی، دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل شد.
 
رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: در بررسی سوابق نامبرده مشخص شد وی از سارقان سابقه‌دار بوده که در ادامه طی تحقیقات صورت گرفته به 13فقره سرقت سیم و کابل از کوره‌های آجرپزی اعتراف کرد.
 
کرمی بابیان اینکه متهم اعتیاد را دلیل انجام سرقت‌ها اعلام کرده است، گفت: تاکنون 12تن از شاکیان شناسایی‌شده‌اند.
 
نیروهای مسلح سربازان ولایت هستند
 
فرمانده انتظامی استان قم در دیدار مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و جمعی از مسئولان، بازنشستگان و ایثارگران دفاع مقدس استان قم، با اشاره به آیه 191 سوره مبارکه آل‌عمران، اظهار داشت: بهترین هدیه در چنین ایامی مانند ماه مبارک رجب تذکر ذکر پروردگار است.
 
سردار کاظم مجتبایی بابیان اینکه ماه رجب درگاه ورود به معنویت و بهشت است، تصریح کرد: ماه رجب درگاه ورود به عزت و شرف انسانی و اسلامی بوده و حاضر شدن بر سفره خداوند از مسیر درک ماه‌های رجب و شعبان المعظم است.
 
فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: کارکنان نیروهای مسلح علی‌رغم سختی این مسئولیت خطیر در نظام مقدس جمهوری اسلامی آن را به دلیل خدمت به مردم و رضایت پروردگار پذیرفته‌اند.
 
سردار مجتبایی گفت: مجاهدت‌ها، ازخودگذشتگی‌ها و ایثاری که نیروهای مسلح در صحنه‌های مختلف برای دفاع از نظام، اسلام و مظلومان و محرومان انجام می‌دهند بهترین موقعیت را برایشان به‌عنوان مقام ذاکر ایجاد و فراهم می‌کند.
 
فرمانده انتظامی استان قم بابیان اینکه نیروهای مسلح سربازان ولایت هستند، گفت: امروز نیروهای مسلح همه خدمتگزار این ملت بوده و مصداق مجاهدان فی سبیل الله هستند و برای خدمت به مردم و دفاع از ارزش‌های نظام کمر خدمت بسته‌اند و امیدوارم خداوند در این ماه‌های شریف اجرشان را مضاعف کند.
 
سرهنگ حسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم نیز در سخنانی با اشاره به مراحل ساخت باغ‌موزه دفاع مقدس در قم، افزود: هم‌اکنون مراحل ساخت و تکمیل این پروژه بزرگ در استان قم ابتدای شهرک قدس از ورودی خیابان صدوق در حال انجام است.
 
برخورد قاطع پلیس با برهم زنندگان نظم اجتماعی
 
فرمانده انتظامی شهرستان قم بابیان اینکه قم پایتخت جهان تشیع است و مردم انقلابی قم به رعایت شئونات و ظواهر اسلامی پایبند هستند، اظهار داشت: از طرفی عده‌ای محدودی با عدم رعایت ظواهر اسلامی و بد پوششی و همچنین ایجاد آلودگی صوتی بر آنند تا نظم اجتماعی استان را بر هم بزنند.
 
سرهنگ هادی دیده‌ور به طرح تشدید برخورد با خودروهایی که مبادرت به آلودگی صوتی می‌کنند اشاره و بیان کرد: توقیف خودروها شامل صداهای نابهنجار بوق و اگزوز نیز می‌شود.
 
فرمانده انتظامی شهرستان قم با تأکید بر اینکه این توقیف بسته به نوع تخلف بیش از 15روز خواهد بود، تصریح کرد: پلیس قم با افرادی که می‌خواهند با بی‌انضباطی و بد پوششی نظم اجتماعی و اخلاق را مورد هجوم قرار دهند، برابر ماده 869 قانون جدید مجازات اسلامی قاطعانه برخورد خواهد کرد.
 
وی بابیان اینکه برخورد با خودروهای بد پوشش خواسته مردم است از همشهریان خواست، همچون گذشته با همکاری و مشارکت خود پلیس را در بهتر انجام دادن این مأموریت یاری کنند
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار