تمدید قرارداد5 ساله با برانکو معقول نیست،

درخشان: کادر فنی و مدیریت قوی باعث قهرمانی پرسپولیس بود

پیشکسوت پرسپولیس گفت: مدیریت باشگاه پرسپولیس با برنامه ریزی منسجمی که داشت مسیر قهرمانی را هموار کرد.

درخشان:کادر فنی و مدیریت قوی در قهرمانی پرسولیس تاثیر گذار بودحمید درخشان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ برتر تصریح کرد: پرسپولیس امسال برای قهرمانی در لیگ برتر تیم منسجمی داشت و از همان ابتدا فصل خود را برای قهرمانی آماده کرده بودند تا ناکامی سال گذشته را مقتدرانه جبران کنند و با اختلاف امتیاز بالا در سه هفته مانده به پایان لیگ برتر قهرمانی خود را مسجل کنند.

وی افزود: از مهم ترین عواملی که در قهرمانی پرسپولیس نقش داشت کادر فنی مجرب و مدیریت قوی بود که با دور کردن حاشیه، راه این تیم را برای رسیدن به قهرمانی را هموار کرد هرچند در این مسیر گاهی با مشکلاتی روبه رو شدن اما همه بازیکنان در ادامه مسیر هدفشان را فراموش نکردند و برای قهرمانی جنگیدند.

در خشان در ادامه گفت: مدیریت باشگاه با برنامه ای که در شروع فصل در نظر داشت جلو رفت و خوشبختانه به هدفی که پیش بینی کرده بود دست یافت امیدوارم برنامه های باشگاه در لیگ قهرمانان آسیا نیز نتیجه بخش باشد و پرسپولیس به مرحله بعد صعود کند.

وی افزود: هر تیمی نقاط ضعف و قوت زیادی دارد اکنون که تیم پرسپولیس لیگ برتر را با موفقیت پشت سر گذاشت باید خود برای بازی آسیایی آماده کند. همچنین لیگ برتر در فصل آینده قوی تر خواهد شد و تغییراتی که در اواخر فصل شانزدهم در برخی تیم ها صورت گرفت شرایط را تغییر داد و چند تیم نتایج خوبی در بازی ها اخیر کسب کردند.

وی در پایان درباره تمدید قرار داد 5 ساله باشگاه با برانکو خاطر نشان کرد:معتقدم این کار دستی نیست . اگر چنین تصمیمی گرفته شد احساسی بوده و معقول نیست چون کسی از آینده خبرندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار