اهواز؛

پایان مسابقات دوومیدانی نونهالان خوزستان

رقابت‌های دو و میدانی نونهالان خوزستان به پایان رسید و تیم گتوند الف عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ این مسابقات روز جمعه در پیست دو و میدانی ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد که در بخش تیمی، گتوند الف قهرمان شد، ایذه الف به نایب‌قهرمانی رسید و خرمشهر الف در جایگاه سوم قرار گرفت.

در بخش انفرادی نیز در دو 100 متر علیرضا محمدپور از خرمشهر الف به نشان طلا رسید و رضا بادری و یحیی خنفری هر دو از اهواز الف به ترتیب دوم و سوم شدند؛ در دو 400 متر مصطفی لجمیر اورک، عبدالحمید عفری و علیرضا الیاس‌وندی به ترتیب از ایذه الف، اهواز الف و گتوند الف اول تا سوم شدند و در دو 800 متر مرتضی ترکیان از خرمشهر الف، محمد دغلاوی از اهواز الف و نیما اسکندری از ایذه الف به ترتیب رده‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در دو 1500 متر علیرضا قاسمی از گتوند الف قهرمان شد و فرزاد سحاله‌ای و سامان گتوندی هر دو از گتوند ب، به ترتیب دوم و سوم شدند و در دو 3000 متر مهدی فرجی و شایان مرادی هر دو از ایذه الف اول و دوم شدند و علیرضا زنگنه از گتوند الف در جایگاه سوم قرار گرفت.

در پرش طول مرتضی عباس‌پور و علی دریس هر دو از خرمشهر الف اول و دوم شدند و محمدرضا عموری از خرمشهر ب عنوان سوم را به خود اختصاص داد.
 
همچنین در پرش وزنه محمد لویمی، مهدی ترتیفی و محمدرضا الیاسی به ترتیب از اهواز الف، خرمشهر الف و گتوند الف، در پرتاب نیزه مهدی شمس، کیثاق حردانی و بهیاد حسینی به ترتیب از گتوند الف، اهواز الف و گتوند الف و در پرتاب دیسک فرزاد محمدی، علی حسن‌پور و علی ناصری به ترتیب از ایذه الف، گتوند الف و خرمشهر الف عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
 
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.