اصفهان؛

اصفهان قطب کانوپولو و اسلالوم است

رئیس هیأت قایقرانی استان اصفهان گفت: در رشته‌های کانوپولو و اسلالوم، اصفهان قطب اصلی محسوب می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سلمان قاضی‌عسگر در مجمع انتخاباتی هیأت قایقرانی استان اصفهان که  امروز برگزار شد، اظهار کرد: هیأت قایقرانی اصفهان یکی از کم‌حاشیه و کم سر و صداترین هیأت‌های ورزشی است.

وی افزود: در دوره گذشته سه مربی خانم و سه مربی آقا از استان اصفهان در تیم‌های ملی فعالیت داشتند و طی این مدت 27 نفر از ورزشکاران آقا و 18 نفر از ورزشکاران خانم به اردوهای تیم ملی دعوت‌ شده‌اند که بیش از نیمی از آن‌ها به ترکیب تیم ملی در رشته‌های رفتینگ، اسلالوم، آب‌های آرام و کانوپولو راه پیدا کردند.

رئیس هیأت قایقرانی استان اصفهان یادآور شد: در رشته کانوپولو از گذشته اصفهان خواستگاه اصلی این رشته بوده است و در رشته اسلالوم نیز طی سال‌های گذشته اصفهان توانسته به قطب اصلی این رشته تبدیل شود.

وی با ابراز امیدواری کرد: مسیر تعیین‌شده برای هیأت قایقرانی اصفهان ادامه پیدا کرده و این رشته بتواند به چشم‌انداز ترسیم‌شده دست پیدا کند.

قاضی‌عسگر در پایان با اشاره به اعزام‌های بین‌المللی صورت گرفته نیز گفت: در سال‌های اخیر سه اعزام به کاپ‌های جهانی روسیه، ترکیه و فرانسه صورت گرفته است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار