در دو نامه وزارت خارجه سوریه به سازمان ملل آمده است:

تلاش های جهانی در مبارزه با تروریسم یکپارچه شود

وزارت خارجه سوریه در دو نامه جداگانه به سازمان ملل، حمله تروریستی به اهالی فوعه و کفریا را نشانگر شکست تروریست ها در برابر موفقیت روند آشتی ملی دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه از ارسال دو نامه وزارت خارجه سوریه به دبیر کل سازمان ملل و رئیس دوره ای شورای امنیت خبر داد.

وزارت خارجه سوریه در این دو نامه تاکید کرد انفجار تروریستی که اهالی دو شهر فوعه و کفریا را هدف قرار داده همزمان با حملات دیوانه وار گروه های مسلح تروریست و حامیان آنان بوده که نشانگر شکست این طرف ها در برابر موفقیت روند آشتی ملی در سوریه است.

در نامه وزارت خارجه سوریه آمده است: این حمله تروریستی بزدلانه در چارچوب پاسخ تروریست ها و رژیم های حامی گروه های تروریستی در سوریه به پیروزی های ارتش سوریه و متحدانش در نابودی تروریست ها و ایستادگی در برابر حملات این گروه ها بوده است.

همچنین در این دو نامه آمده است: دولت سوریه بار دیگر بر ضرورت یکپارچه شدن تلاش های جامعه بین المللی در مبارزه با تروریسم از طریق همکاری و هماهنگی با دولت سوریه و متوقف شدن روند فریبکاری و نادیده گرفتن حقیقت اولویت مبارزه با تروریسم تاکید می‌ کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار