کرمانشاه؛

هیچ مسئولی در مقابل انچه به ضرر دین و انقلاب است حق سکوت ندارد

امر به معروف و نهی از منکر روح و زیربنای همه احکام اسلام است و اگر نباشد باقی احکام نیز از بین خواهد رفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از کرمانشاه؛نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: امر به معروف و نهی از منکر روح و زیربنای همه احکام اسلام است و اگر نباشد باقی احکام نیز از بین خواهد رفت.

آیت اله مصطفی علما در نشست شورای هماهنگی  ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اظهار کرد:  اجرای امر به معروف و نهی از منکر به شیوه صحیح نیازمند دید وسیع  و کامل است.

وی افزود: هیچ مسئول و مدیری در جمهوری اسلامی ایران در مقابل  فساد و هر آنچه که به ضرر دین و انقلاب باشد  حق سکوت و توجیه مسئله را ندارد و خدایی ناکرده در جهت توجیه خلاف حرکت کنند.

وی  ادامه داد: امروز مسئله تهاجم فرهنگی  وارد مرحله سختی شده و برای مقابله با آن نیازمند هوشیاری و دلسوزی بیشتری هستیم.

وی با اشاره به برگزاری کلاس های حرکات موزون با نام ورزش برای بانوان گفت: این مسئله یکی از نمونه های تهاجم فرهنگی است که آموزش رقص را بجای ورزش در مکان های ورزشی  آموزش بدهند و همه مسئولان مربوطه باید هرچه سریعتر با این موضوع برخورد قاطع کنند.

امام جمعه کرمانشاه همچنین با انتقاد از مراکز عرضه قلیان و گسترش این فرهنگ گفت: متاسفانه شاهد گزارشاتی از مراکز توزیع قلیان و مفسده های مختلف در کنار آن هستیم که  نیروی انتظامی و قوه قضاییه باید با این موارد برخورد کنند.

آیت الله علما گفت: در زمان های گذشته نیز قلیان مصرف می شده، اما در هیچ دوره ای جدای از مواد سرطانزای تنباکو های امروزی، چنین مفسده هایی در کنار عرضه قلیان وجود نداشته که این موضوع هم یکی از مصادیق  تهاجم فرهنگی است که باید با آن برخورد شود.
 
انتهی پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.